"Laleler... Laleler..." ve/veya "Şehid" deyip geçme tanı?!

Hayrullah Mahmud ÖzgürTÜRK

to oybi...@googlegroups.com
"Laleler... Laleler..." ve/veya "Şehid" deyip geçme tanı?!

NEDİR NE DEĞİLDİR

ENSTANTANE X:
HINCAL ULUÇ Aşım, sıram gelince..
Aşılar konusunda niye yazmadığımı soruyor bazı dostlar.. Bazıları aşı olup olmadığımı.. Bazıları da sosyal medyada benimle aşı üzerine yapılan dedikoduları naklediyor.. İşleri güçleri iğrenç saldırılar düzenlemek olan trollerin küfürlerini de tabii..
Yazanlar niçin yazıyorlar peki!.
Bir yanda şüpheciler ve karamsarlar var.. Her şeyi kötüye çekme ve yorumlama üstatları..
Bir de tam felaket gurup.. Güya "Muhalefet" adları.. Aslında amaçları tek.. Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ı yıkmak.. "Kovid yayılsın, on binlerce, yüz binlerce kişi ölsün, yeter ki Erdoğan gitsin" kafasında bunlar. Bu yüzden durmadan kafa karıştırmaya, durmadan aşılar hakkında şüphe yaratmaya çalışıyorlar. Bir yandan da "Şüpheli" dedikleri aşının sadece iktidar yanlılarına ve zenginlere yapılacağını, fakire, sıradan insana sıranın gelmeyeceğini iddia ediyorlar. Çelişkileri umurlarında değil. Kim hangi tuzağa düşerse düşsün kârdır.
...Ve ne yazık ki, şüpheci ve karamsarlar, yorumlarıyla bu hainlere hem de nasıl destek oluyorlar..
Hayatım, "İnanmak ve güvenmek" üzerine kurulmuştur. Şüphe içinde, kâbuslar görerek yaşayamam.
Kovid-19, belirsiz bir virüs.. Her kafadan başka ses çıkması, o hainlerin durmadan "Felaket Komploları" kurmaları bu yüzden. Salla gitsin, aklına geleni..
Dünyanın çözemediğini ben mi çözüp millete akıl vereceğim. Ben, bunların arasına girmek istemedim..
O zaman yaptığım şey..
Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım. Devletim, dünyayı takip etme imkânlarım olduğu için mukayese ederek söylüyorum, Kovid- 19 ile en iyi savaşan ülkeler sırasında.. Hele bizler, yani vatandaşlar o üç basit harften ibaret, "M.M.T."ye uyabilsek çok daha iyi olacağız..
O zaman..
Devletime güveniyorum, bir.. İkincisi, birey olarak, devletimin kurallarına uymak için elimden geleni yapıyorum.
Mesela..
Ben gazeteciyim.. Her saat her yere gidebilme hakkım var, 81 yaşıma rağmen.. Ama bu hakkı kullanmıyorum. Çünkü evden çalışabiliyorum. Ve de Caner, Fatoş ve Ercan sayesinde, evimde eksiksiz yaşayabiliyor, sayfamı evimde hazırlayabiliyorum. O zaman dışarı çıkmak, keyif.. Devletin bana görevimden dolayı tanıdığı ayrıcalığı keyif için kullanmak, içime sinmiyor. Oturuyorum evimde, bahçemde..
Aşı mı?.
Devletime güveniyorum. O hangi aşıyı verirse hiç düşünmeden, tartışmadan kabul edeceğim ve olacağım.. Bilinen bir yazar olarak "Örnek olmak" görevim de var. Size talkın verirken, salkım yutan değil..
Peki, ne zaman?.
Sıram gelince.. Herkes aşıdan korkarken, devlet büyüklerinin kollarını açıp hemşireye uzatmaları nasıl örnek olmaksa, elinde imkânlar varken kullanmayıp "Sıramı bekleyeceğim" demek de öyle "Örnek" olmak..
Gazeteyi aradım, İnsan Kaynakları Başkanı, sevgili dostum Hakan'a "Nedir, gazetenin aşı durumu" dedim.
"Devlet, sağlık çalışanlarından başlayarak, hizmetin sürdürülmesi için öncelikli sektörleri sıraladı. Gazeteciler ve medya bu sıra içinde yer alıyor. Sıramız geldiğinde haberdar edileceğiz" dedi Hakan..
Yaşım 81.. Şeker, tansiyon, kalp başta kritik hastalıklarım da var. Yani burada da önceliklere sahibim. Ama kullanmıyorum..
Tüm gazetecilere, tüm SABAH ve atv çalışanlarına sıra geldiğinde ben de aşı olacağım. Güvendiğim devletimin vereceği aşı neyse onu yaptıracağım.
İnsan güvenmeden yaşayamaz. Güvenmeyen karamsar, kötümser, korkak olur. Onlar her gün on defa ölürler..
Ben bir defa öleceğim..
Kaderimin yazdığı gün..
Çünkü ben inançlıyım..
Hem devletime, hem de Yüce Tanrı'ma inanıyorum!.
https://www.sabah.com.tr/yazarlar/uluc/2021/01/30/asim-siram-gelince
(...)
ENSTANTANE X:
MEHMET BARLAS Salgının sona ermesini beklerken daha ağırı olan Güney Afrika mutasyonu geliyor...
Koronavirüs salgını yüzünden toplum yaşamına getirilen kısıtlamaların hafiflemelerini beklerken, galiba daha ağır bir salgının ön işaretleri alınmaya başlandı. Bilim Kurulu üyesi Prof. Dr. Alpay Azap, koronavirüs salgınındaki dalganın ülke ülke, hatta il il değiştiğini belirtmiş... Ankara örneğiyle bu farklılığı anlatan Prof. Dr. Azap, "Örneğin Ankara'da nisan, haziran, ağustos ve kasım aylarında olmak üzere 4 dalga yaşadık, 5'incisini bekliyoruz. Ankara'da beklediğimiz 5'inci dalga muhtemelen şubat ayı ortasında başlayacak, mart ortasına kadar sürecek" demiş.
Güney Afrika mutasyonu
İngiltere'de mutasyona uğrayan Kovid-19 şu ana kadar Türkiye dahil toplam 70 ülkeye yayılırken, bilim insanları tarafından daha tehlikeli olduğu belirtilen Güney Afrika mutasyonu ise 31 ülkede görülmüş. Virüsün İngiltere türü Türkiye'de ilk kez 1 Ocak'ta görülürken, daha ölümcül Güney Afrika türüne henüz Türkiye'de rastlanmamış. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca da Güney Afrika mutasyonu hakkında uyarıda bulunmuş.
https://www.sabah.com.tr/yazarlar/barlas/2021/01/30/salginin-sona-ermesini-beklerken-daha-agiri-olan-guney-afrika-mutasyonu-geliyor
(...)
ENSTANTANE X:
Koronavirüs yasaklarına isyan Lübnan'a sıçradı!
Lübnan'ın Trablusşam kentinde sokağa çıkma yasağı protestolarının 4'üncü gününde, 102 kişinin yaralandı.
https://abcgazetesi.com/koronavirus-yasaklarina-isyan-lubnana-sicradi-377164
(...)
ENSTANTANE X:
Koronavirüs, influenza grip vakalarını sıfırladı
Ankara Sağlık Bilimeleri Üniversitesi Gülhane Eğitim ve Araştırma Hastanesi Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doç. Dr. Ümit Savaşçı, Sağlık Bakanlığı'nın Türkiye Halk Sağlığı Kurumu'nda haftalık taramaları olduğunu hatırlatarak, şunları söyledi:
'Bu da koronavirüsün olumlu bir yönü'
"Şu anda influenza grip vakamız 'sıfır', çok vaka çıkmıyor ortaya. Bunun birinci nedeni alınan tedbirler; maske takıyoruz, mesafemizi koruyoruz, el hijyenine dikkat ediyoruz. Gribin de bulaşma yolu genelde okullar, toplu gidilen yerler tiyatro, konserler, sinema buralarda çok bulaş gerçekleşiyordu. Kısıtlamalardan dolayı bunlar azaldı, toplu olarak bir araya gelinmiyor. Hijyen kurallarını biz artırınca başka virüs enfeksiyonlarında da azalma var, tüberküloz, bakteriyel enfeksiyonları da dahil. Genel bir dünya temizlik ve hijyenik ortama doğru gidiyoruz, bu da koronavirüsün olumlu bir yönü."
https://tr.sputniknews.com/koronavirus-salgini/202101291043687385-koronavirus-influenza-grip-vakalarini-sifirladi/
(...)
ENSTANTANE X:
ABDURRAHMAN DİLİPAK Twitter’da bazı arkadaşlar soruyorlar: Önce şu soruya cevap verin!. DSÖ’nün; “Aşıların Kovid-19’a karşı koruduğunu gösteren kanıtımız yok. Aşının yan etkisinin olup olmadığını da bilmiyoruz” demesine rağmen! Ve aşının yan tesirlerinden Pfizer veya Moderna sorumlu olmayacaksa! Kim sorumlu olacak? Aşı ısrarınızın sebebi nedir? Vücud dokunulmazlığı, temel insan hakkıdır. İnsanları aşı olmuyorlar diye böyle dışlamak, toplum barışını dinamitlemektir! Ayrıca benim gibi kategorik olarak aşı karşıtı olmayan, ancak sağlık tröstlerinin bu acil dayatmalarına ihtiyatla bakan milyonlar var. Sen kimsin be adam! Allah aklını FDA’ya emanet eden Ebu Cehil’lerin fitnesinden, cahillikten ve zulümden, ahir zaman fitnesinden insanlığı korusun.
https://www.yeniakit.com.tr/yazarlar/abdurrahman-dilipak/seriat-ve-covid-asisi-uzerine-34848.html
(...)
ENSTANTANE X:
Pandemide prezervatif ithalatı arttı
2020'de Türkiye'nin prezervatifte net ithalatı, 2019 yılına göre yüzde 33'lük artışla 584,4 ton olarak gerçekleşti
https://t24.com.tr/haber/pandemide-prezervatif-ithalati-artti,929820
(...)
ENSTANTANE X:
Bill Gates: Olimpiyatlar'ın geleceği, aşılamada kaydedilecek ilerlemeye bağlı
Microsoft’un kurucusu Bill Gates, temmuzda düzenlenmesi beklenen Tokyo Olimpiyatları ve Paralimpik Oyunlarının geleceğinin Koronavirüs aşı uygulamalarının ilerleyişine bağlı olduğunu belirtti.
Kyodo ajansına konuşan Gates, Covid-19 aşılarının Tokyo Olimpiyatlarının geleceğinde önemli rol onayacağını ve bu kapsamda aşıların yaygınlaştırılması için gayret edildiğini söyledi.
Bill Gates, "Gelecek birkaç ayda katedeceğimiz ilerlemeye bakmak durumunda kalacağımızı düşünüyorum. İşler yolunda giderse, bence hala mümkün. Eğer işler yolunda gitmezse talihsizlik olur. Ancak biliyorsunuz ki aşıların onaylanması ve tüm dünyaya ulaşması için elimizden geleni yapıyoruz" dedi.
Aşıların güvenilirliğinin tartışıldığına yönelik Gates, kendisinin de aşılandığı için "rahat ve şanslı hissettiğini", aşıların faydalarını görmeleri haline çok daha fazla insanın aşıya yöneleceğini belirterek gelişmiş ülkelerde 6-8 ay sürede, gelişen ülkeler için normalden 6-8 ay daha geç aşıların yaygınlaştırılacağını belirtti.
https://t24.com.tr/haber/bill-gates-olimpiyatlar-in-gelecegi-asilamada-kaydedilecek-ilerlemeye-bagli,929801
(...)
ENSTANTANE X:
Dünya Çin'e karşı haksızlık mı yapıyor? Wuhanlılar’dan dünyaya sitem: Sabah akşam ağlayacak mıyız?
Koronavirüsün ilk çıktığı nokta olarak kabul edilen Wuhan’daki eğlence görüntülerini yayınlayan BBC'ye Çin'in önemli gazetelerinden Global Times'tan tepki geldi.
Covid-19’un ilk çıkış noktası olarak adını duyuran Wuhan, daha sonra da eğlence görüntüleriyle dikkat çekmişti. Geçtiğimiz günlerde BBC, Wuhan'da ilan edilen sert karantinanın üstünden 1 yıl geçtikten sonra hayatın nasıl olduğuna ilişkin bir haber paylaşmış, halkın doyasıya eğlendiği yönünde haberler yapılmıştı. Söz konusu haberde, Wuhanlılar'ın eğlenmek için bilerek ışıklı ve kalabalık alanları seçtiği iddia edilmiş, koronavirüsü dünyaya yaymalarına rağmen "umursamaz" oldukları belirtilmişti.
"ÇİN’İN BAŞARISINI KABUL EDEMİYORLAR"
BBC’nin bu haberlerine Çin’in en önemli yayın kuruluşlarından Global Times’tan tepki geldi. Gazete, konuyla ilgili haberinde, "Ne yapmamızı bekliyorlar? Tüm gün ağlamamızı mı? Hayır, biz daha iyi bir hayat kurmakla meşgulüz" ifadeleriyle BBC’ye tepki gösterirken Global Times'a konuyla ilgili konuşan bir Vuhan sakini, "Hepimiz tecrit altında yaşadık. Görüşülen kişiler ne derse desin, medya kuruluşları Çin'e saldırmak için uğraşıyor. Çin'in bu konudaki başarısını kabul edemiyorlar" ifadelerini kullandı. NTV'nin aktardığına göre Global Times'a konuşan Ye Meng isimli bir Wuhanlı, "Röportaj yapılan kişiler ne derse desin Batılı medya kuruluşları her zaman Çin'e saldıracak bir sebep buluyor. Bazı yabancıların aklında önyargı öylesine yerleşmiş ki Çin'in herhangi bir alandaki başarısını kabul edemiyorlar" dedi.
"WUHAN VE ÇİN BÜYÜK ACILAR ÇEKTİ, DERSLER ÇIKARDI"
Haberde, BBC'nin daha önce de Wuhan'la ilgili bir videosunda yanlış bir harita kullandığı ve Wuhan'ın yerini yanlış gösterildiği iddia edildi. Global Times, "Wuhan ve Çin büyük acılar çekti. İnsanlar yaşadıkları deneyimden dersler çıkardı ve hayatlarına devam etmeyi hak ediyorlar. Çin'i ve Çinlilerin çabalarını karalamanın hiçbir ülkenin pandemiden kurtulmasını sağlamayacağını söylüyorlar" diye yazdı.
https://abcgazetesi.com/dunya-cine-karsi-haksizlik-mi-yapiyor-wuhanlilardan-dunyaya-sitem-sabah-aksam-aglayacak-m-377215
(...)
ENSTANTANE X:
Hollandalıların kişisel Covid verileri çalındı; internet üzerinden satışa çıkarıldı!
Euronews'in haberine göre; GGD yetkilileri verilerin çalındığına dair yayınlanan medya haberlerini doğruladı ve iki ayrı sızıntı olduğu kaydedilerek özür dilendi. Açıklamada, veri hırsızlığından kaç kişinin etkilendiğinin bilinmediği ancak sayının binleri bulabileceği ifade edildi.
https://t24.com.tr/haber/hollandalilarin-kisisel-covid-verileri-calindi-internet-uzerinden-satisa-cikarildi,929858
(...)
ENSTANTANE X:
Bilim insanları 'Nipah virüsü' için uyardı: 'Her an patlayabilir'
Hollanda merkezli Access to Medicine Foundation örgütü, DSÖ tarafından insanlık için en tehlikeli virüsler listesine dahil edilen Nipah için uyardı. Araştırmaya göre virüs, yüzde 40 ila yüzde 75 arasında ölüm oranına sahip.
https://www.cumhuriyet.com.tr/haber/bilim-insanlari-nipah-virusu-icin-uyardi-her-an-patlayabilir-1809858
(...)
ENSTANTANE X:
Tahran’da siren sesleri ortalığı karıştırdı
İran'ın başkenti Tahran'da yaklaşık 15 dakika boyunca çalan siren sesleri paniğe neden oldu. THY'nin İstanbul-Tahran seferini gerçekleştiren uçağın da rotasını Azerbaycan'ın başkenti Bakü'ye çevirdiği belirtildi.
İran’ın başkenti Tahran’da, İran-Irak Savaşı’ndan buyana duyulmayan siren seslerinin yükseldiği bildirildi. İranlı yetkililer, olayın sebebinin teknik bir arıza olduğunu ifade etti. Tahran seferini yapan THY uçağı rotasını Azerbaycan’ın başkenti Bakü’ye indi. İranlı yetkililerce THY uçağının Tahran İmam Humeyni Havalimanı’na iniş yapamamasının nedeninin de ‘hava muhalefeti’ olduğu açıklandı.
https://www.sozcu.com.tr/2021/dunya/son-dakika-tahranda-siren-sesleri-ortaligi-karistirdi-6235141/
(...)
ENSTANTANE X:
Çin'e ait savaş uçakları tatbikatta simülasyon hedef olarak ABD uçak gemisi kullandı
Çin Hava Kuvvetleri'nin, 23 Ocak'ta Tayvan yakınlarında gerçekleştirilen tatbikatta simülasyon hedef olarak ABD uçak gemisi kullandığı bildirildi.
Gazeteye konuşan kaynaklar, tatbikatın 23 Ocak'ta, yeni ABD Başkanı Joe Biden'ın yemin töreninden 3 gün sonra meydana geldiğini bildirdi. Kaynaklara göre Çin ordusu, 23 Ocak'ta bölgeye 11 uçak, sonraki gün de 15 uçak yolladı.
https://tr.sputniknews.com/savunma/202101301043694138-cine-ait-savas-ucaklari-tatbikatta-simulasyon-hedef-olarak-abd-ucak-gemisi-kullandi/
(...)

YORUM ŞU:
Mesaj'lardan yeki, grip vakaları "corona" diye kodlanıyor.
Mesaj'lardan diğeri, Corona biter "Nipah" başlar.
Yani?!
Mesele ne aşı ne de virüs!
Nükleer kıyamet!
Hasılı:
II. Dünya Savaşı'na akan süreç bir "virüs" ise "Aşı"sı nedir!?
Mesafe ise neye mesafe, kimlere maske, hijyen!?
Brexit / AB makası.
Vs vs.
Nokta.

DURUM ANALİZ

Büyük Selçuklu" dizisinin son bölüm tekrarında gördüm; dizinin kahramanı, babasının oğlu, düşmana diyordu ki, sen kardeşlerimi şehit ettin, hesabını vereceksin, vb.
'Şehit'lik en yüksek makam ise yükselinir.
Düşman "şehit" etti ise en yüksek makama gönderen durumuna gelir ki, oksimoron.
Kimin "şehid"lik makamına yükseldiğini sadece "Yaradan" bilir.
Ölmek eşittir şehit olmak değildir.
Yobaz BOP'ta birçok kavramın içi nasıl boşaltıldı ise "şehit"lik kavramı da "öldü, öldürüldü" yerine kullanılmaya başlandı.
Hata değil, yanlış!
Devlet işleyişinde "şehitlik makamı" neden var?
Dul, yetim aylığı için var, geride kalan sefil olmasın diye var.
Geride kalan sefil olacak ise Vatan diye bir şey olur mu ya da kalmış mıdır?!
Ölümün yerine ikame etmeye kalktığın an "şehitlik mertebesi"ni, yobazlık etmiş olursun, yüce bir değerin içini boşaltarak.
Aynı zamanda, kimin şehid olduğuna karar verecek durumda ise malum kişi, bu da "şirk"e girer, en büyük günaha bulaşmış olursun, şeytanı sevindirirsin.
Doğrusu nedir?
"Vatan uğruna ölen / öldürülen bu kulunu / faniyi, Yaradan şehitlik makamına kabul eylesin, mekanı cennet olsun!" vb olmalıdır, doğru nida!
Neticede kalp'tekini yalnızca Allah okur, bilir!
Allah'ın adını anmadan, "şehitlik"ten bahsetmek ne kadar mümkün!
Post modern harp ve/veya istihbarat savaşları kapsamında, savaşın şekli değişmiş ise at sırtında "Allah... Allah..." nidaları ile ölümüne mücadele edilen günler geride kalmış ise "yeni gerçeklik" de "siber harp" ise yiğit'in er meydanı da ortada, yiğitler de.
Matruşka BOP'ta, istihbarat üzerinden "Tanrıcılık oynayan" istihbarat servisleri', röntgencilik ve/veya telefon ya da ortam dinlemenin ötesine hala geçebilmiş değil.
Becerebilir iseler "aşı" üzerinden vücut'un içine de girecekler, vs.
Sinek küçüktür mide bulandırır!
Vatan kutsal ise onu kutsal kılan, uğruna verilen "şehit"lerdir ve/veya o uğurda şehit'liğe yürüyenler / koşanlardır.
Bu nüans her daim önemlidir.
Böyle gördük, böyle okuduk, böyle büyü(tül)dük!
Bu sebepten vakti geldiğinde "amasız, fakatsız, lakinsiz" Neo Milli Direniş sürecindeki yerimizi aldık.
Bu çerçevede "Milyon'da 1'iz" dedik.
"Tarihte yaşayan Atatürk'lerin mirasına sahip çıkan Milyon'larsan 1'isiyiz" diye de, sürecin altını / üstünü çizdik.
O 'Milyon'da 1'ler ki, kimi "Şehid", kimi "Gazi", kimi kefenli / kimi kefensiz, bu vatan bağrında yatmakta.
Onlar "malesef (!) şehid" olmadı(lar)!
Bilakis, bu vatan'ın bölünmez bütünlüğü adına, inandıkları yolda, ölümüne mücadele ettiler.
Tarih, Orhan Pamuk'u edebiyatçı, ROK'u gazeteci ilan eden külliyatın bir parçası değil ise hakikat budur.
Lale Devri de olsa adı, çürüme, çöküş sürecinin (kaht-ı rical ve/veya fetret devri'nin) parçasıdır.
Borç'la lüks (!) giyinilip, çalgı çengiye gidilen, yeme içmeye dayalı dönemi anlatır.
Ezcümle:
Taşeron asker ve/veya güvenlik personeli ölür, öldürür ama şehit olabilir mi?!
Ganimet için savaşan, Hz Muhammed'in askeri de olsa şehitlik mertebesine yükselebilir mi?!
Mustafa Kemal'in askerleri Allah için, düşmanı vatan topraklarından def etmek için ölümüne mücadele ettiler, canlarını verdiler.
Kalpteki niyet her daim önemli.
Ne adına, kim adına mücadele ettiği...
Roma'da da şehitlik kavramı var, haçlılarda vb.
Kumpasçıdan, karşı devrimciden, fetöcüden...
Küresel sermayenin askeri, güvenlikçisi, taşeronu olan fani'den "şehit" üretmeye çalışmak, kuvva-yi inzibatiyecileri şehit ilan etmekle eş manadır.
Ki, her yanı ile şirk ve/veya her daim oksimoron.
Canlılar ölür, öldürür, öldürülür; ne var ki, ölen / öldürülen her fani "şehitlik mertebesi"ne yüksel(e)mez.
Aynen yaşayan her fani Gazi olmadığı / olamayacağı gibi, yol / yön tercihi her daim hayatmemat mesele.
Şehitliğe yükselmek, Yaradan'ın takdiri.
O takdir'e müdahale etmek, şirk'e girer ki...
Vs vs.
Nokta.

VAZİYET

Laleler... Laleler...
https://www.youtube.com/watch?v=OGsprAQ8oAI
Bir başka şöhret kalem Emin Çölaşan, geçen gün Ertuğrul Özkök'ü diline doladı, havyar satırları üzerinden.
Ertuğrul Özkök, o da bir başka şöhret, iki satırlık "muhasebe arşiv notu" üzerinden cevap verdi, Çölaşan sustu kaldı.
2007 öncesinde, Erdoğan'ın Veri Danışmanı Cüneyd Zapsu diyordu ki, "Yolsuzluk, hırsızlık diye bir şey olsa, Emin Çölaşan yazar, sen kimsin?"
https://t24.com.tr/haber/sozcu-yazari-colasan-turkiye-adeta-tek-sahis-tarafindan-sikiyonetimle-yonetilen-bir-ulkeye-donustu,930071
Haymatlos Ertuğrul Özkök gibi adı 99'a çıkmış bir şöhret kalemin yazdıklarına cevap veremiyorsan, BOP'a nasıl direneceksin, Zapsu'gillere nasıl cevap nakşedeceksin, değil mi?!
"İstanbul yeni Arabistan oldu" ise İstanbul'un eski Paris'lisi, yeni "Berlin in Berlin" Ertuğrul Özkök'giller sayesinde değil mi!?
 https://www.medyafaresi.com/haber/emin-colasan-isyan-etti-istabul-gozlerimizin-onunde-yeni-arabistan-oldu/954948
Demem o ki:
Zapsu davası kapsamında "yazılı savunmam" içinde yer alan soruları, Emin Çölaşan, Ertuğrul Özkök, Hıncal Uluç, Öcal Uluç, Yılmaz Özdil, Soner Yalçın vb isimler adıma atıf yaparak, yapmayarak, köşelerinde tekrar edebilirler.
Yazılarında sorular için kaynak gösterince ağırlık onlarda kalmaz, yine bana döner.
İstiklal Marşı "Korkma" diye başlıyor.
Demem şu ki:
Mehmet Barlas, Ak Parti iktidara gelmeden önce bir "seviye çıtası" idi.
İktidara yağdanlık ediyor, liboş, dönek vb deniliyordu.
BOP'un final sahnesindeki tablo ortada.
2002 öncesinin büyük yazarları, Mehmet Barlas'ın seviye çıtasının altında!
Ertuğrul Özkök de, Emin Çölaşan da!
Özkök'ü anladık da, peki ya Çölaşan!?
Hülasa:
Usta kalem Barlas, dün ne ise bugün de tıpkısının aynısı değil.
O dahi, eski Barlas'a oranla, Özal'a destek çıktığı gibi Erdoğan'a destek çıkmıyor.
"Orantısız övgü" üzerinden ince ince...
Karşı devrim sürecinde, medya'yı araç olarak kullanan adres malum.
Kullanılan alfa kalemler yek tek ortada!
"TSK sanık pkk tanık" sürecinde ya da Neo Sevr kapsamında "üç maymun oyunu" oynayanlar, bugün aşı üzerinden canlarının derdine düşmüş ise Allah'ın sopası yok!
Tehirli 2012 Kıyamet Takvimi kapsamında, Neo II. Dünya Savaşı şartlarının içinden geçiyoruz.
Virüs üzerinden yapılan tehdit de, bu sürecin bir parçası.
(Şimdi de bir başka virüs) Nipah ve/veya medya'da Nipah salgını!?
https://www.cumhuriyet.com.tr/haber/bilim-insanlari-nipah-virusu-icin-uyardi-her-an-patlayabilir-1809858
https://www.medyaradar.com/medya-mahallesi-karisti-haberturk-sabah-arasinda-feto-kavgasi-patladi-haberi-2040280
https://www.mynet.com/haberturk-canli-yayininda-gerginlik-hilal-kaplan-yayindan-alindi-110106714958
https://www.medyaradar.com/kubra-par-ile-rok-birbirine-girdi-senin-gibi-igrenc-bir-sohretim-olacagina-haberi-2040206
https://www.gazeteciler.com/haber/murat-alandan-hurriyete-orhan-pamuk-tepkisi/409053
Ezcümle:
"Neo Lale Devri" bitti, ne var ki, merkez medya'da takılmış plak gibi halen "Laleler... Laleler..." melodisi tekrar etmekte.
Yere düşen laik bir çizgi yükselişte ise "ulusal güvenlik açığı" üreten baş'lar, İsrail / İran makasında.
Yeni dönem başladı ise yeni şeyler söylemek lazım.
Vs vs.
Nokta.

Hayrullah Mahmud