"Möbius şeridi" içinde dönen "Taht Oyunları" ve/veya Erdoğan'ın siyasi yasağını kaldırtan Baykal, 3 Kasım 2020 sonrası ne yapar, nasıl yapar?!

Hayrullah Mahmud ÖzgürTÜRK

to oybi...@googlegroups.com
"Möbius şeridi" içinde dönen "Taht Oyunları" ve/veya Erdoğan'ın siyasi yasağını kaldırtan Baykal, 3 Kasım 2020 sonrası ne yapar, nasıl yapar?!

SÖYLEMMETRE 1
Haber şu:
İşte herkesin merak ettiği Abdullah Gül arşivi

Abdullah Gül, 30 Ağustos ile ilgili en son kutlama mesajını 5 yıl önce yayımlamıştı.
30.08.2020 17:07
11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül 30 Ağustos Zafer Bayramı’nın 98’nci yıldönümünde bir kutlama mesajı paylaştı.
Abdullah Gül, sosyal medya hesabı Twitter aracılığıyla paylaştığı mesajında "30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun, bu vesileyle Atatürk, silah arkadaşları ve tüm şehitlerimizi şükranla anıyorum" ifadelerini kullandı.
İşte o mesaj:
Abdullah Gül, 30 Ağustos ile ilgili en son kutlama mesajını 5 yıl önce yayımlamıştı.
Ulusal Kanal Yönetim Kurulu Başkanı Adnan Türkkan, Abdullah Gül’ün 30 Ağustos arşivi sosyal medyada yayımladı.
Türkkan, “2017, 2018 ve 2019 yılında 30 Ağustos'ta tek bir tweet bile atmayan Gül, Kılıçdaroğlu'nun Cumhurbaşkanlığını gündeme getirmesinin ardından "Atatürk"lü mesaj paylaştı. Geçen yıl 23 Nisan ve 19 Mayıs'ı es geçmesi de sorun değil. Y-CHP'lilerin yüreğinin yağları erimiştir!” diye yazdı.
İşte o arşiv:
https://odatv4.com/iste-herkesin-merak-ettigi-abdullah-gul-arsivi-30082011.html
(...)
Yorum şu:
Arşiv açmak esas ise 2007'nin hikayesi çok taze!
Kimler özde / kimler sözde!?
Konjonktür'e binaen Gül de Atatürk dedi ise so what?!
Anlaşılmadı; o v'akit, daha açık'tan yazalım:
Özde Atatürkçüler'in Cumhurbaşkanı adayı kim?!
Gül değil ise Çiçek mi?!
II. tur üzerinden sorguluyoruz.
Usta gazeteci Fehmi Koru, Ergenekon kumpas dalgalarında içeriden gazetecilik yapıyordu, kimlerin evlerinin basılacağını önceden haber veriyordu.
Kaldı ki, bu süreç'te, Koru'ya, "Atatürk'ü anlamak" başlıklı bir yazı yakışır, arşiv'e not düşmek için...
Hal böyleyken...
Bir başka soru:
Gökçek ve/veya Çiçek ya da Erdoğan, Atatürk'e ne kadar sevdalı!?
Akit'çilerin ne dediği ortada!
Bahçeli'nin ya da Kılıçdaroğlu'nun Atatürkçü olduğuna inananların, Gül'ün mesaj'larına burun kıvırmaya ne derece hakları var?!
İstihbarat savaşları'nda, möbius şeridi içinde dolanmak dedikleri böyle bir şey!
Erdoğan düşerken, Gül konjonktür'e binaen yükseliyor.
Demem o ki:
Gordion Düğümü?!
Brexit / AB makas'ı üzerinden bakıldığında cevabı aranan basit soru şu:
Quo vadis?!
İsrail / İran makas'ı üzerinden bakıldığında cevabı aranan bir başka soru da şu:
Quo vadis?!
Meteo: (Göstere göstere) 28 Şubat.
Demem şu ki:
Çiçek, FB'li.
Abdullah Gül, Beşiktaş'lı.
Aynen MI6'nın başına atanan büyükelçi gibi.
https://www.msn.com/tr-tr/haber/dunya/mi6n%C4%B1n-ba%C5%9F%C4%B1nda-bir-be%C5%9Fikta%C5%9Fl%C4%B1/ar-BB17lRHv
https://odatv4.com/uc-istihbaratcinin-turkce-sifresi-31072055.html
Aynen Bahçeli gibi.
Hasılı:
Parmak bir şey'i işaret ederken parmak'a bakanlardan olmamak elzem.
Kaldı ki, 2007 sonrasında ve/veya öncesinde Çekirge'gilleri de gördük.
Her şey "Real politik", "Hayal politik" değil!
Kaldı ki, Ahmet Davutoğlu "Dışişleri Bakanlığı" görevinden alınırken hakkında kimler neler yazdı, arşiv ortada
Sonrasında aynı Davutoğlu, "Başbakan" olduğunda kimler yazdıklarını yaladı yuttu vs vs.
Ezcümle:
NATO'dan (Aynı zamanda CIA & MİT arka planlı) Beşiktaş'lı Bahçeli, Erdoğan değil de "Beşiktaş'lı Gül adayımız" derse, Abdullah Gül, içinden geçmekte olduğumuz konjonktürde, "kuvvetle muhtemel" seçileceği de ortaya çıkar ise destek görür.
Möbius şeridi içinde dönen "kısır döngü" çerçevesinde "çarkıfelek hareketliliği" devam ediyor.
Erbakan'dı Erdoğan oldu ve/veya Ecevit'ti, Erdoğan oldu.
Hayal politik değil, real politik.
Erdoğan'ı kimler dama çıkarttı ise...
Vs vs.
Nokta.

SÖYLEMMETRE 2
Haber şu:
FOX Haber Genel Yayın Yönetmeni Doğan Şentürk'ten 'Fatih Portakal' açıklaması

Şentürk, "Fox Ana Haber'in 10 yıldır ana haberlerde ekrandaki imzası Fatih Portakal'dı. Sabah haberlerinde ise İsmail Küçükkaya. Yorulması gayet doğal. Fakat Fatih Portakal, yorulup giden, pes eden, mücadeleyi bırakan bir insan değil. Onu en yakın tanıyan insanlardan biriyim.
Fatih, yıllardır doğa ile kalmak ve dilediği gibi yaşamak istiyordu. Gayet insani nedenlerden dolayı bıraktı. Keşke Fatih'in yaptığı bu davranış bazı siyasilere ve meslektaşlarımıza da örnek olsa. İnsanlar ilelebet koltuklarında duracaklar diye bir şey yok. Ankara'da yıllardır siyaset yapıp emekli olan insanlar var. Neden arkadan gelen insanların önünü açmıyorsunuz" ifadelerini kullandı.
Fatih Portakal'ı ikna etmek için çok uğraştığını dile getiren Doğan Şentürk, "Ben yayın yönetmeni olarak Fatih'in bırakmasını zamansız ve erken buluyorum. Gereksiz buluyorum. Fatih'i ikna için çok uğraştım" diye konuştu.
https://www.birgun.net/haber/fox-haber-genel-yayin-yonetmeni-dogan-senturk-ten-fatih-portakal-aciklamasi-313809
(...)
Kontr'haber şu:
Ekrem İmamoğlu'ndan Fatih Portakal açıklaması: Elbet söyleyeceklerim var ona...

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, VIP krizinde 'hakaret ettiğini duydum' diyen Fatih Portakal ile ilgili soruya, “Bir gün siyaset biter, iki arkadaş gibi otururuz, elbet söyleyeceklerim var ona” sözleriyle cevap verdi.
Armağan Çağlayan’ın "Gör Beni" programına konuk olan İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, önemli açıklamalarda bulundu.
Üniversite döneminde aynı evde kaldıkları, Fox TV Ana Haber Bülteni sunucusu Fatih Portakal’ın seçim döneminde Ordu Havalimanı’nda yaşanan ‘VIP krizine’ dair kendisinin hakaret ettiğini duyduğunu iddia etmesiyle ilgili de Çağlayan’ın bir sorusunu yanıtlayan İmamoğlu, aralarında bir kızgınlık, kırgınlık, küslük olmadığını ancak bu konuyla ilgili kendisinin Portakal’ı aramadığını söyledi.
"BİZİM ARKADAŞLIĞIMIZ NEREDEYSE 30-31 SENE OLDU"
“Biz aynı evi paylaşmış iki insanız, hala benim üniversite arkadaşım, bunda bir azalma olmaz” diyen İmamoğlu, “O hâlâ bana Ekrem der, ben ona Fatih derim, aramıza makam-mesafe koymayız. Bizim arkadaşlığımız neredeyse 30-31 sene oldu” dedi.
Portakal o süreçte, ''Hiçbir insan küfürü hak etmez, etmemelidir'' yorumunda bulunmuştu.
"ELBET SÖYLEYECEKLERİM VAR ONA"
İmamoğlu sözlerini "Ha, gün gelir, siyaset biter, tekrar iki arkadaş gibi masada otururuz, kederleniriz, tartışırız, elbet söyleyeceklerim var ona" cümlesiyle bitirdi.
https://indyturk.com/node/215691/siyaset/ekrem-imamo%C4%9Flu%E2%80%99ndan-fatih-portakal%E2%80%99-elbet-s%C3%B6yleyeceklerim-var-ona
(...)
Yorum şu:
FB'den Doğan Şentürk, TGRT Haber vs.
Soru şu:
Fatih Portakal'ı ikna etmek için çok uğraştılar ise yerine gelen isimi kim atadı?!
Kriter nedir?!
Nüans?!
Meteo: 28 Şubat.
İmamoğlu, Portakal ile mesleğinden ayrıldıktan sonra konuşacağını söyledi ise soru şu:
Portakal'a mesleği bıraktıran baskı'nın perde arkasında hangi isim olabilir!?
a. The İmam
b. The İmam'oğlu.
Hasılı:
Portakal'ın, İçişleri Bakanı Soylu ile seviyeli bir muhabbeti vardı ise her daim gördüklerinin yarısına.
Nüans?!
Her daim duyduklarının hiçbirine ise soru şu:
Fox Ana Haber, reyting'lerde çakılır ise bu defa Doğan Şentürk mü koltuğunu kaybeder ve/veya ana haber'in başına atanan Selçuk Tepeli, başarısız oldukça konjonktür'e uygun olarak yükseltilir mi?!
https://www.medyaradar.com/erdoganin-ucagi-ve-soda-ondan-sorulur-fatih-portakalin-yerine-gelen-selcuk-tepeli-kimdir-haberi-2032240
Ezcümle:
Gaz alma devri bitti ise...
Vs vs.
Nokta.

SÖYLEMMETRE 3
Haber şu:
Muharrem İnce çalışmalarında sona geldi: Otobüsü hazırlandı
Muharrem İnce'nin başlattığı 'Memleket Hareketi'nin ülkeyi dolaşmak için yaptığı hazırlıklar son aşamaya geldi. İnce'nin otobüsünün fotoğrafları basına sızdı.
https://www.birgun.net/haber/muharrem-ince-calismalarinda-sona-geldi-otobusu-hazirlandi-313830
(...)
Yorum şu:
Meteo: 28 Şubat.
CHP içinde "Başkanlık" yarışı!
Bir yanda Gül'cüler(?)
Diğer yanda Çiçek'e dönenler.
Nüans?!
Gökçek, Baykal...
Erdoğan'ın siyasi yasağını kaldırtan Baykal, 3 Kasım 2020 sonrası ne yapar, nasıl yapar!?
El cevap:
Meteo: 28 Şubat.
Vs vs.
Nokta.