USB Data cable PL2303

SilverSpace

to Otvorena Mreza
ImamUSB Data cable PL2303 Serial Port sa samo tri žice (kupljen ebay) http://rayshobby.net/cart/image/cache/data/acc/pl2303-500x500.JPG koji se ne da otvoriti pa ne znam koje su TX i RX žice GND mi je poznat jer je spojen na limeni oklop usb_a

Trebao bi ga spojiti na WR703N pa mi je to malo nejasno, a google mi nije baš puno pomogao. Osim što znam gdje treba zalemizi i spojiti na 703n

Nije mi ni baš jasan postupak oporavka (ubuntu) pa bi molio ako tko ima detaljni postupak kako ga vratiti iz terminala nazad u život.
Hvala!

Miloslav Miškar

to otvoren...@googlegroups.com
Crna------- GND
Crvena---- +5V
Zelena----- TXD
Bela ------- RXD

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.

SilverSpace

to Otvorena Mreza
Moj kabel  ti je sa tri  plava - narančasta - crvena ovakav  http://www.jameco.com/Jameco/Products/MakeImag/2223937.jpg zato i pitam ona slika u prvom je kriva :)
Dali se može nešto dogoditi ako  obrnuto spojim tx i rx ?

Miloslav Miškar

to otvoren...@googlegroups.com
Sad sam bacio pogled na pinove serial porta na wr703n.
Treba ti TX,RX, GND i 3,3V. Ako nemas na USBtoSERIAL adapteru 3,3V dovedi mu napajanje redovno preko USB-a. Samo pazi da mu ne dovedes napajanje na pogresan pin. TX i RX kad spojis kako treba pocece da komunicira terminal sa wr703n. Podesavanja za npr minicom su 115200, N, 8, 1 .

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com
ja ne spajam nikada 3.3V sa ttl-a samo spoji gnd tx i rx i upali ruter...

Branimir Valentic

to otvoren...@googlegroups.com
Treba bez 3.3V pina, napajanja se koriste za uređaje koji ga nemaju odvojeno, a 703n ima svoje napajanje odvojeno. Bitno je da oba uređaja imaju zajednički gnd i ispravno spojene RX i TX , ako zezneš RX i TX samo ih zamjeniš.

SilverSpace

to Otvorena Mreza
Hvala ekipa skužio sam :) Bilo mi je samo nejasno dali se mož dogoditi ako zamjenik žice. Thx još jednom.

SilverSpace

to Otvorena Mreza
Došao data kabel i sve sam zalemio i radi ali  ne mogu unbrickat router
Spojio router data kablom i on radi komunicira u minicom terminalu spojio i lan kabel na racunalo i na router i postavio ip na racunalu sbinuo .bin datoteku i stavio u /tftpboot mapu ali prva naredba odavde http://cavebeat.blogspot.hr/2012/09/unbrick-wr703n.html ne radi samo se vrti u krug "Retry count exceeded; starting again"
tftpboot 0x81000000 openwrt-ar71xx-generic-tl-wr703n-v1-squashfs-factory.bin

nešto krivo radim :)
 Help!

Branimir Valentic

to otvoren...@googlegroups.com
Pazi da je ime fileova jednako u naredbi i na pc-i, i da je tftp server podignut i dobro konfiguriran. I kada sve valja morao sam na koliko puta nekad pokušat ( manje od 6). Nešto je od to dvoje.

SilverSpace

to Otvorena Mreza
tftp server mi ne radi :( kako god da sam ga instalirao i konfigurirao  nece mi proci provjeru tftp> get test  izbaci > Error code 2: Access violation

Dana petak, 26. veljače 2016. u 13:32:53 UTC+1, korisnik Brna napisao j

SilverSpace

to Otvorena Mreza
riješeno!  sve pakete maknuo i onda instalirao atftp i sve proradilo 703n vraćen u život :)

Hvala!

Branimir Valentic

to otvoren...@googlegroups.com
Super!