Passa al primo messaggio da leggere

info....@gmail.com

da leggere,
14 mag 2016, 04:43:5514/05/16
a Otvorena Mreza
Pozz..
jedno pitanje za openwrt
kupio sam navedeni ruter i instalirao openwrt sad sam gledao na wiki kako da instaliram da može 3G/4G stick radit na openwrtu
Našao sam dakle koji paket trebam instalirati ali nemože da ga instalira nema mjesta na memoriji,,,
Da li netko zna da li se može nešto izbristai od paketa da bih instalirao multiwan da mi može stick za internet radit na njemu..Ili ako ima neko dugo rješenje..
Hvala

info....@gmail.com

da leggere,
14 mag 2016, 08:41:2314/05/16
a Otvorena Mreza, info....@gmail.com
Nemogu nikako instalirati Multiwan pakete da bih mogao koristiti 4G stik

Slavko Kukec

da leggere,
14 mag 2016, 11:18:0914/05/16
a otvoren...@googlegroups.com
Dans je Mini Maker Faire u Osijeku....pa su oni koji znaju više o tome zauzeti...no već će se netko javiti i pomoći oko problema....znam da su bez problema to radili na simensima sx763...

This email has been sent from a virus-free computer protected by Avast.

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.

Slavko Kukec

da leggere,
14 mag 2016, 15:05:3114/05/16
a otvoren...@googlegroups.com
ovo su modeli koji su podržani od strane wlan slovenije ( otvorenemreze )

ruteri.wmv
Rispondi a tutti
Rispondi all'autore
Inoltra