Upute nove clanove - kako instalirati openwrt firmware

Valent

to Otvorena Mreza
Stranica OpenWRT projekta je: https://openwrt.org/

Wiki sa hrpe informacija je zakon: http://wiki.openwrt.org/

Naravno i forumi su zakon: https://forum.openwrt.org/

Preporučam svima da si odmah otvore accounte za wiki i forum.

Uglavnom radimo s ova dva routera:
wr741 - http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr741nd
wr841 - http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr841nd

Instalacija openwrt firmwarea ide po ovim uputama:
wr741 - http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr741nd#oem.easy.installation
wr841 - http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr841nd#installing.openwrt.on.tp-link.tl-wr841nd.v7.x

Zadnji (trunk) firmware:
http://downloads.openwrt.org/snapshots/trunk/ar71xx/

DOBRO provjerite verziju vašeg routera s donje strane!
Ako stavite krivu verziju firmwarea možete dobiti ciglu umjesto
routera, stoga oprez!

direkt link za wr741 V2.x -
http://downloads.openwrt.org/snapshots/trunk/ar71xx/openwrt-ar71xx-generic-tl-wr741nd-v2-squashfs-factory.bin
direkt link za wr841 V7.x-
http://downloads.openwrt.org/snapshots/trunk/ar71xx/openwrt-ar71xx-generic-tl-wr841nd-v7-squashfs-factory.bin

djole2004

to Otvorena Mreza
Pozdrav krenuo sam sa stavljanjem novog firmwarea i zapeo
Router je wr741 nd
Skinuo sam ovaj firmware
ovaj fajl
openwrt-ar71xx-generic-alfa-ap96-jffs2-sysupgra..> 16-Feb-2012
10:20 14564736
Pratio sam upute, vratio tvornicke postavke i krenem sa upgradeom kada
zelim ucitati skinuti fajl izbaci mi da nije ispravan naziv pa me
zanima jesam li skinuo dobar fajl i kako tocno mora glasiti ime fajla
da ga mogu pokrenuti

Unaprijed hvala

vsefer

to Otvorena Mreza
Pozdrav .... Skinio si krivi file ... U nazivu file-a ti pise i ime
tj.model uređaja za koji je firmware namjenjen ... Ako imas TP-linka
741nd i defaultni tplinkov firmware na njemu, onda trebas skinuti ovaj
file:

(ukoliko je verzija rutera v1.x)
http://downloads.openwrt.org/snapshots/trunk/ar71xx/openwrt-ar71xx-generic-tl-wr741nd-v1-squashfs-factory.bin

(ukoliko je verzija rutera v2.x)
http://downloads.openwrt.org/snapshots/trunk/ar71xx/openwrt-ar71xx-generic-tl-wr741nd-v2-squashfs-factory.bin

valent....@gmail.com

to otvoren...@googlegroups.com
2012/2/19 djole2004 <dma...@gmail.com>:

Uff, nisi pažljivo čitao moj email :(
Pročitaj ga ponovo.

djole2004

to Otvorena Mreza
Nasao i instalirao pravu verziju,hvala . ja prvi put skinuo najveci i
zadnji fajl a nisam gledao verzije i da su po modelima. Moja pogreska
LP

Janjko

to otvoren...@googlegroups.com
Pozdrav, evo i mene :)

Instalirao firmware, promjenio password, usao sa ssh, i sto sada? Kako se sa TP-Linkom spojim na internet preko etherneta i koji ide na router sa dhcpom?

Takodjer nisam uspio dobiti web sucelje, pokusao sam:

http://192.168.1.1/login.sh
http://192.168.1.1/index.html
http://192.168.1.1/cgi-bin/luci
http://192.168.1.1/cgi-bin/webif/info.sh

ali nista. Pretpostavljam da se prvo moram spojiti na net, i onda skinuti web sucelje.

Janko

Valentino Sefer

to otvoren...@googlegroups.com
Pozdrav i tebi - dobro došao :)

Za pocetak, jedan kraj mreznog kabla ustekas u lan port na tvom glavnom ruteru (modemu) a drugi kraj kabla ustekas na wan port tplinka. Ukoliko je tvoj glavni ruter u "ruter" nacinu rada s ukljucenim DHCPom, internet ce automatski raditi na tpliku. Ukoliko ne radi morati ces podesiti PPPoE/A konekciju na TP-Linku, da bi mogao omoguciti iinternet na tplinku, koji ti je potreban za instalaciju grafickog sucelja LuCi. Firmware u sebi po defaultu ne sadrzi niti jedno graficko sucelje, ti sam moras instalirati.

Instalacija LuCi grafickog sucelja:

1. ulogiras se SSHom na tplinka
2. opalis naredbu

    opkg update
    opkg install luci
    /etc/init.d/uhttpd enable
    /etc/init.d/uhttpd start

ili sve to zajedno, mozes napraviti s jednom naredbom

    opkg update && opkg install luci && /etc/init.d/uhttpd enable && /etc/init.d/uhttpd start

Nakon toga u browseru upises IP adresu tplinka i LuCi te ocekuje tamo :)

P.S. poprilicno informacija/helpova mozes naci na http://wiki.openwrt.org/

dmalcic

to otvoren...@googlegroups.com
Pozdrav i ja imam problem sa instalacijom kada unesem naredbu "opkg update && opkg install luci && /etc/init.d/uhttpd enable && /etc/init.d/uhttpd start "dobijem ovo.

root@OpenWrt:~# opkg update && opkg install luci && /etc/init.d/uhttpd enable && /etc/init.d/uhttpd start
Downloading http://downloads.openwrt.org/snapshots/trunk/ar71xx/packages/Packages.gz.
wget: bad address 'downloads.openwrt.org'
Collected errors:
* opkg_download: Failed to download http://downloads.openwrt.org/snapshots/trunk/ar71xx/packages/Packages.gz, wget returned 1.
root@OpenWrt:~#

Valentino Sefer

to otvoren...@googlegroups.com
Provjeri da li imas internet na tplinku ... Probaj pingati www.google.hr ...

dmalcic

to otvoren...@googlegroups.com
Nemogu pingati izgleda da nema veze.
. ali mi gori lampica za internet cak i blica kao da nesto radi .sto dalje moram napraviti da dobije vezu

valent....@gmail.com

to otvoren...@googlegroups.com
Ako si spojen preko jednog sucelja drugo mora imati vezu na internet.
Npr. ako si spojen žično na LAN port onda ili WAN port ili WIFI moraju
biti spojeni na internet. Mali wr703 ima samo dva sučelja, dok veći
routeri wr741) imaju tri - LAN, WAN i WIFI.

Ako si spojen putem LAN porta na malog wr703 onda WIFI mora biti
podešen i spojen na internet.

Javi kako se spajaš i onda ti možemo detaljnije pomoći.

dmalcic

to otvoren...@googlegroups.com
Radi se o routeru tl wr741nd ver 4,3.Spojen je sa t-comovog routera zicom na wan port zatim iz porta 1 u racunalo zicom . Lampice na tp linku koje gore su power;sys; port 1 i internet . u local area mi pise pod address type : assigned by dhcp , adresa se dodjeljuje automatski,adresu koju je dodjelio 192.168.1.220. pakete prima i salje( probao sam i sa stalnom adresom na racunalu uneo sam 192.168.1.2 i ista situacija). logiram se sa putty ssh 192.168.1.1 login as Root i lozinku koju sam stavio  ali nijedna od naredbi ne prolazi i nemogu nista pingati. Eto mislim da sam sve naveo ako treba jos nesto javite . LP
--
Copyright by AlarmaTeam2004

Janjko

to otvoren...@googlegroups.com
Eto, uspio instalirati web sučelje na oba rutera.

Sad ne znam kako ih namjestiti za slijedeći scenarij:

Prvi router sa OpenWrtom je spojen na Iskonov router ethernetom u Wan port. Wirelessom proslijeđuje internet dalje. Taj dio sam uspio napraviti.

Drugi router bi trebao sa wirelessom primiti taj internet i proslijediti ga na ethernet ulaze. Taj dio ne znam napraviti. Pokušao sam napraviti nekakav bridge između wirelessa i etherneta, pa mi se zblokirao router. Vidio sam da pod Wifi ima opcija "Acess point" i "Client" pa sam mislio da bi Client moglo biti to.

Hvala!

Janjko

Dana srijeda, 21. ožujka 2012. 23:50:19 UTC+1, korisnik Janjko napisao je:
Sad ne znam kako ih namjestiti za slijedeći scenarij:

 Našao ovaj link:

http://wiki.openwrt.org/doc/howto/clientmode

Budem se sam malo zezao.. Ne znam ni koji bi scenarij bio najbolji za mene..

Gradnja Sabljic

to otvoren...@googlegroups.com
djole imam problem isti kao i ti na tp linku
nemogu sučelje instalirati kako si ti uspio da mi javiš

muki...@gmail.com

to Otvorena Mreza
cao ljudi...imam wa901nd v4 instalirao sam openwrt..ali problem je luci..
e sad je problem sto imam samo dostupan wlan...i izgleda da je kod rutera wlan ugasen..kako da ga aktiviram preko putty ili slicno i da se konektujem sa wlan da bi mogao da instaliram luci..
znaci ukucam vi /etc/config/network i pokaze sve osim wlan..
sta sam pogresio