Pozdrav!

Tomislav Tukša

to Otvorena Mreza
Pozdrav svima!

Pratim vas već neko vrijeme na fejsu i odlučio sam se uključiti, ako primate nove :D Imam jedan router koji ne koristim (Digitus DN-7019), ako to može poslužiti... Nalazim se u Zagrebu u Martićevoj blizu Kvatrića. Imam pristup krovu (ravan krov s pogledom koji seže sve do trešnjevačkog dimnjaka od toplane) ako bi bili zainteresirani za složiti neki link. Imam internet, ali brine me ako ga "otvorim" za javnost da će mi porasti promet, pa će mi B.net smanjiti brzinu... već i ovako imam preko 100 GB mjesečno... Dakle, pitam vas, kako mogu doprinijeti? :)

Goran Mahovlić

to Otvorena Mreza
Pozdrav, ja radim na kvatrići pa sam od pon-petka od 8-16 tu, pa možemo na kavu i baciti pogled odozgo, misim da ovaj tvoj ruter ne može, ali ako je lokacija super, nešto bi smislili...

Tomislav Tukša

to otvoren...@googlegroups.com
Bok!

Mi smo se već upoznali jednom na radionici za Rasp Pi :D
Da, za router sam poslije gledao na OpenWrt i ne može.. :/ Ali super ak se nešto može smisliti :)
Ja trenutno ne mogu zbog nekih obaveza, ali bi se mogli naći u utorak!

Pozdrav!

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na temu u grupi "Otvorena Mreza" Google grupa.

Tomislav Tukša

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com
super, da i ja sam u ludnici, budemo dogovorili onda za sljedeći tjedan

tu smo na chatu pa svrati
https://chat.otvorenamreza.org/channel/general

danas nakon posla idem u radionu na kruge kolega iz Slo ima prezentaciju Koruze (bežične optičke mreže), 3d printera i plazme, od 17 sati pa ako te zanima javi ...

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Ako bilo tko ima dobru lokaciju routere ćemo već pronaći... samo se javite :)

Valent Turkovic

[...]

Pozdrav Tomislave, i te kako si dobrodošao i primamo te odmah kao starog kolegu :)

Kako možeš doprinjeti? Prvo ti predlažem da zbog sebe svakako promijeniš operatera na nekoga koji nema takve bezvezne limite.

Ako to nije opcija onda stavi za početak neku malu brzinu, npr 4Mbps za Otvorenu mrežu pa vidi kako će to do kraja mjeseca to utjecati na ukupan promet...

Tomislav Tukša

to otvoren...@googlegroups.com
Već sam potpisao produljenje ugovora još 2 godine, da bi mi povećali brzinu sa 6 Mb/s na 20 Mb/s :D (nema optike u mojoj zgradi). Ma svi imaju limit u sklopu "kodeksa ponašanja na internetu". Trenutni limit je 500 Gb nakon čega ide upozorenje, a nakon nekih 600 Gb trajno smanjenje brzine... Budemo nešto smislili. Pretpostavljam da Otvorena mreža isto ima neki limit da ne bi netko dan i noć skidao ili složio cloud server :D Samo fair play :)

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na temu u grupi "Otvorena Mreza" Google grupa.

Tomislav Tukša

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Uključi adanced opcije pa ćeš vidjeti razne opcije za podešavanje postavki, može se i qos složiti i limit prometa...