TP-Link WA701ND

Alen Vodopijevec

to Otvorena Mreza
Haj!

Zamijenio sam stari router s ovim iz naslova (https://nodes.wlan-si.net/node/96db8f88-70a6-4677-9dcf-eb3d4d74c31b/), regenerirao firmware za WR741ND v4 (openwrt forumi kazu da je kompatibilno..) i ubacio na uredjaj..

Uredno se dignuo ali vidim SSID "mesh.otvorenamreza.org" i ne mogu se spojiti na to, ni preko eth niti wlan .. e sad, skuzio sam neke izmjene tamo kod konfiguracije, ali ne znam kako se spojiti na router pa bih molio savjet. (probao sam rucno podesiti ip adresu pa preko zice ali nista)

Hvala i pozdrav!
--
alen

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Alene dobrodošao, također ako trebaš pomoć i malo se podružiti možeš doći na naš chat - https://chat.otvorenamreza.org
Za WA701ND mogu pretpostaviti što se dogodilo jer ga nemam kod sebe za isprobati... prvo za wireless je jako čudno što nema AP-a koji se zove otvorenamreza.org, jer se zapravo radi o kreiranju dva identična wifi interfacea na jednom čipu... koju verziju imaš? V1 ili V2?

Tako da je odgovor za wifi dio - moralo bi raditi, a zašto ne radi ne znam bez da mi je uređaj u ruci pa da ga sam isprobam,,, pada mi par stvari na pamet, npr možda V1 koji je baziran na starijem Atheros čipu ne podržava kreiranje više wifi interacea... onda ti je opcija uključiš "Advanced options" na svojoj točki i uključiš "Disable mesh interface" pa ponovo kreiraš image i ponovo ga programiraš s novim firmwareom...

Za eth je lagano - on je wan port, pa se ne možeš na njega spojiti. No ako ga spojiš na svoj internet router trebao bi se pojaviti online i onda ti možemo Goran ili ja udaljeno pomoći da proradi router...

Druga opcija je da malo zasučeš rukave i proučiš kako se ručno pristupa routeru, i zamjeniš eth0 i eth1 u /etc/config/networking datoteci, pa onda prebaciš wan i lan kako bi se mogao spojiti na njega pa ga dalje ručno ponovo programirati sa novim firmwareom...

Uglavnom nije kraj svjeta, da se srediti da proradi... javi se na chat pa nastavimo... samo budi strpljiv, uglavnom smo navečer na chatu, preko dana slabo koga ima zbog... žena, posao, birtija i sl :)

V.

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.