tp link 1043nd nemam više pristupa

josip spajky

to Otvorena Mreza
pozz
ubacio sam image od otvorene mreže u navedeni ruter i sad više nemam pristup kroz web i sl..,  da bih se vratio na openwrt ili dufalt image.
kad uradim restart čačkalicom opet se vrati na otvorena mreža image.
ako tko ima ideju molim pomoč

Slavko Kukec

to otvoren...@googlegroups.com

Na otvorenoj nemaš web sučelja....to moras odraditi putem winscp ili putty...a zašto bi se vraćao na OpenWrt--- dali ti ruter radi preko otvorene, spoji internet na wan
i provjeri Wi-Fi otvorenamreza..

Dana 9. svi 2016. 02:34 PM osoba "josip spajky" <josip...@gmail.com> napisala je:

> --
> Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.
> Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.
> Dodatne opcije potražite na web-lokaciji https://groups.google.com/d/optout.

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Možeš dodati web sučelje, ali to nije ideja jer se koristi web
stranica routera na nodewatcheru za provjeru rada routera ...

no možeš inslairati luci paket i pokrenuti httpd servis pa će raditi
web sućelje... no opet ponavljam to nije ideja, jer postavke trebaš
odabrati prilikom kreiranja točke.

Zašto ga ne bi ostavio na firmwareu Otvorene mreže?

mario...@gmail.com

to Otvorena Mreza
ekipa koji je user i password za winscp ili putty?

Valent

to Otvorena Mreza
Pogledaj pod edit svoje točke i navrati na naš chat:

mario...@gmail.com

to Otvorena Mreza
hvala,, znači tek kad se spojim na net mogu vidjet user i pasw?

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Ili preko failsafe procedure postavi novi password:

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.

mario...@gmail.com

to Otvorena Mreza
aha,, to mi je malo komplicirano.
znači ako se nemogu spojit na OM a sigurno nemogu pošto u mom kraju nema takve mreže,, ruter mogu zaboravit?
ili se mogu bez obzira na sve spojit na svoj modem.ruter , putem lan kabela ali opet nemam pristup putty da instaliram web sučelje
ili ja ipak to sve nekužim?

https://chat.otvorenamreza.org/channel/general

On Monday, May 9, 2016 at 2:34:07 PM UTC+2, josip spajky wrote:
[...]

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Dođi na chat :) Ali samo se spoji na https://nodes.wlan-si.net/ i tamo pod edit svoje točke pogledaj šifru.

mario...@gmail.com

to Otvorena Mreza
ok,, my nick wolfs

mario...@gmail.com

to Otvorena Mreza
jeli glavni ruter mora biti bridge mode?
tp link kabelom idem u wan port a u glavni u port 1?

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Ne, čak obratno, ne smije biti u bridge modu.

Da, u wan port, svi LAN portovi su isti, 1-4, nema veze koje koristiš, to je switch od četiri porta.

josip spajky

to Otvorena Mreza
zašto onda se neče spojit,odnosno nemam net preko O.M (tplink)
jedino ako nije problem IP adrese
na glavnom ruteru mi je ip 192.168.1.1, a na tp linku 10.254.251.113

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Koje ti je ime točke?

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Uslikaj kako si spojio žice... no imamo isti router pa znam da radi :)

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Kada si mu stavio firmware? Jel nešto friško ili od prije tko zna kada...

josip spajky

to Otvorena Mreza
ovo sa dobio 02.07.2015

Hello josip11!

The image for your wireless router (moja/10.254.251.113) has been
 generated
!

The generated files for your node are available here:

http://bindist.wlan-si.net/images/moja-tpwr1043nd-git_566fee7-ver1-6qrHRhkuCqnh1Ha8Dqmkaw.bin
   MD5
: eaaac746192e0aa9e1d476bc0ea9a4
6b

http://bindist.wlan-si.net/images/moja-tpwr1043nd-git_566fee7-ver2-61P-ndzR_8TF08pVYk5_AQ.bin
   MD5
: eb53fe9ddcd1ffc4c5d3ca55624e7f01

Note that these files could be removed after some time. In this case you
 will have to request them again
.

Thank you for your participation in the project!

Best regards,
 wlan slovenija network
<open@wlan-si.net>

josip spajky

to Otvorena Mreza

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
A jooooj... 2015, pa ti si stvarno veteran :)

Od onda se HRPA stvari mijenala, moraš novi firwmare generirati i staviti gore... pogledaj upute na webu...

josip spajky

to Otvorena Mreza
i taj pasword jeli se on automatski generirao ili sam ga ja postavio ,,nesječam se davno je to bilo

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Može i jedno i drugo.

josip spajky

to Otvorena Mreza

josip spajky

to Otvorena Mreza
a kako da ubacim kad nemam web sučelje?

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Dođi na chat pa ćemo ti pomoći, tamo nas je više.

josip spajky

to Otvorena Mreza
okey