VIP i Otvorena mreža se ne vole?

Valent

to Otvorena Mreza
Ima li netko koju točku Otvorene mreže na VIP adsl ili vdsl linku?
Imam problem sa jednom točkom - https://dev.wlan-si.net/ticket/1423

Danilo Iličić

to Otvorena Mreza
Da nije u pitanju neko throtlanje prometa na mikrotiku? vole oni te rutere koristiti da se ograniče duge veze i slično...

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Sam sam postavio Mikrotik router i nisam stavio nikakav qos za sada,
to ću postavili ali tek kasnije...
Izgleda da je ovo problem opisan u ovom ticketu -
https://dev.wlan-si.net/ticket/1407, izgleda da je digger0
prepoterećen no zbog nekog razloga digger1 ne preuzme kontrolu... pa
onda tunnel je kao "up" ali ne radi...
> --
> Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza"
> Google grupa.
> Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine
> e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu
> otvorena-mrez...@googlegroups.com.
> Dodatne opcije potražite na web-lokaciji https://groups.google.com/d/optout.

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
No sada sam na drugoj točki "sekuntala-1" probao ugasiti digger0 i
samo ostaviti digger1 no isto se ponaša :(
No samo na toj točki, kod mene na optici tih problema nema... izgleda
da je to kombinacija par faktora...

Danilo Iličić

to Otvorena Mreza
A što se tiče digger0... već duuugo duuugo on ne radi... ponekad vikendom malo bude konekcije na njega, ali stvarno rijetko tako nešto vidim.

Sad se možda pitate gdje ja to gledam... samo bacim pogled i vidim na mom SX763 jel žmigulje obje phone diode ili samo jedna...

u /etc/config/system sam stavio:
config led
    option default '0'
    option sysfs 'phone1'