Otvorena mreza - postojeci ruter sa multiple SSID

David K

to Otvorena Mreza
Pozdrav ljudi. Prije 30 min sam uopce skuzio da ovo postoji i sve zajedno dosta slici na FON mrezu s time da vi imate i VPN koji toliko fali FON-u. Uglavnom moje pitanje ide prema postojecoj opremi koja ima multiple SSID i support za VPN. Dali je u teoriji moguce podignuti VPN prema vama a ja onda sa svom postojecem router postelam SSID, VLAN i ACL restrikcije prema VPN-u?

Kada govorimo o VPN-u sto tocno pricamo? OpenVPN, ipsec...

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Može se, klijent je tunneldigger (l2tpv2)...
https://github.com/wlanslovenija/tunneldigger
> --
> Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza"
> Google grupa.
> Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine
> e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu
> otvorena-mrez...@googlegroups.com.
> Dodatne opcije potražite na web-lokaciji https://groups.google.com/d/optout.

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Osim tunneldiggera trebaš mesh routing imati konfigururan, korisimo
babel za routing.

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Ovaj blog post ti možda pomogne, iako mislim da je sada već zastario
pa možda ni nije dovoljno točan:
http://kernelreloaded.com/running-tunneldigger-client-on-linux/
Message has been deleted

David K

to Otvorena Mreza
Oho, moram priznati da mi je to dosta sve nepoznato. Proucim pa se javim. Smrdi mi da bi mogao upogoniti RPI-zero da bude koristan. :) :) Ima li tko RPI kao endpoint? Dali postoje mozda paketi za njega vec na nekom repozitoriju?