postavke na mobitelu?

Tuvok M

to Otvorena Mreza
  Mobitel mi vidi otvorenu mrežu ali kad se pokušam konektirati napiše "spremljeno". Da li postoje neke postavke koje trebam podesiti na mobitelu (android 4.2)?

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Ne trebaš ništa podešavati, ako se prvi puta spajaš onda klikneš samo
na ime mreže, svaki drugi puta se mobitel automatski spoji.
> --
> Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza"
> Google grupa.
> Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine
> e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu
> otvorena-mrez...@googlegroups.com.
> Dodatne opcije potražite na web-lokaciji https://groups.google.com/d/optout.

Danilo Iličić

to Otvorena Mreza
Dana petak, 27. studenoga 2015. u 13:48:37 UTC+1, korisnik Tuvok M napisao je:
  Mobitel mi vidi otvorenu mrežu ali kad se pokušam konektirati napiše "spremljeno". Da li postoje neke postavke koje trebam podesiti na mobitelu (android 4.2)?

Nema veze sa tvojim mobitelom nego se vjerovatno ta točka malo zablesala... a hoće to ponekad... pa bi je trebalo restartati pa bi ti proradilo.

Tuvok M

to otvoren...@googlegroups.com
Lega se uspije vezati sa mobitelom koji ima android 5 (neki kineski tel), ja stojim kraj njega i nista. Samo piše spremljeno. Nemam više ideja? Signal je dobar.

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na temu u grupi "Otvorena Mreza" Google grupa.

Danilo Iličić

to Otvorena Mreza
Hm, nemam pojma šta bi reko onda... ja sam imo takvih nekih problema, ali restart mobitela i (ili) rutera bi riješio stvar.

Goran Marjanovic

to Otvorena Mreza
Ja sam danas primjetio isto vrlo cudno ponasanje i to s tockom s najnovijim firmwareom, jucer izgeneriran, tocka postavljena..
Laptop s linuxom se fino spoji i tocka uredno funkcionira.
Laptop s winsima, spoji se, limited connection..
Android phone, ne moze se spojit, tj. ne dobija ip adresu od rutera..

Uglavnom, vrlo cudno ponasanje.. Nisam jos imao vremena malo debugirati, pustio sam tocku "da dodje do sebe". Vidjet cu sutra kakvo je stanje, ali evo opisano, vrlo cudno, nisam tako sta dozivio do sad..

Tuvok M

to otvoren...@googlegroups.com
To je i kod mene problem na mobitelu, ne dobije IP . Sutra ću probati sa nekim aplikacijama rijesiti stvar.

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na temu u grupi "Otvorena Mreza" Google grupa.

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Ako ne dobiješ IP onda jedino što mi pada na pamet da je premali DHCP
pool postavljen i da je već previše uređaja spojeno.

O kojoj točki je riječ? Mogu pogledati koliko je ljudi prosječno
spojeno pa da to potvrdimo ili elimininiramo kao potencijalni uzrok
problema...

Goran Marjanovic

to Otvorena Mreza
Evo ovako, bacio sam novi firmware na jos nekoliko rutera na kojima je jos ostao status od v2, sad su na v3
Uglavnom, trebalo im je neko vrijeme (do 5min) dok se spoje na vpn i dobiju interneta.
Po defaultu je subnet na /29 sto je stvarno ogranicenje na mali broj korisnika, no mislim da nije do toga bio problem jer kad sam ga flashao, bio je u prilicno izoliranim uvjetima i ne vjerujem da se ni 6 korisnika u tom subnetu moglo spojit da zablokira sedmog.
Sad sam ih stavio sve na (makar) /27 subnet i sad dobro rade.

Ono sto jos ostaje sporno je jedan ruter ("novinode") koji ima problem kad je na H1 mrezi, tamo ga nesta blokira i uopce se dobro ne ponasa.
Inicijalno kod flashanja (sysupgrade na v3) je bio na b.net i imao je malo tih problema kao sto sam ranije opisao, poslije se ustabilio i prenesen je na H1 i ima problema, tj ne ostvaruje internet konekciju.
Sad je trenutno prenesen na t-com i trenutno dobro radi,.. ostavit cemo ga tamo par dana cisto da vidimo da ruter (841nd / v9) sa zadnjim firmwareom sljaka pa makar na jednom provideru.
dakle izolacija problema je trenutno na problematiku H1 providera (spojen kablom na fritz ruter ISP-a)

Znam da je bila onomad neka problematika i mislim da je ticket rijesen, no ocito jos uvijek postoji neki problem.
Drugo sto mozemo probat je stavit neki drugi ruter da izoliramo problematiku rutera..

Ali evo trenutno dok pisem i upgrejdam i ostale rutere vidim da je problem bas sad u mrezi (zadnjih pola sata 7/12/2015 @ 21:00), eventi po masi tocaka su up/down/reboot :P

Tuvok M

to otvoren...@googlegroups.com
 Čudno mi je da telefoni sa android 5 rade a  androidi sa 4.2 ne.

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na temu u grupi "Otvorena Mreza" Google grupa.

Goran Marjanovic

to Otvorena Mreza
Ocito je bilo problema unazad par dana, ali ne znam zbog cega, par ljudi mi se isto tako pozalilo, a evo danas na nekoliko tocaka smo isprobali razne varijacije, danas je ok
Na jednom tabletu koji je imao android 4.4 je bilo jos tih problema, ali sto sam napravio je da sam inicirao "forget network" i poslije toga se ponovno connectao i sad radi.
Probali smo i jedan stari mob sa androidom v2.3.7 i sve fino i uredno radi.

Probaj ponovno sad, i eventualno probaj forgetat network i ponovno se spojit, ili eventualno forgetat, restartat mob (clear cache) i onda se ponovno pokusat spojit.

On Tuesday, December 8, 2015 at 1:48:03 PM UTC+1, Tuvok M wrote:
 Čudno mi je da telefoni sa android 5 rade a  androidi sa 4.2 ne.

Tuvok M

to otvoren...@googlegroups.com
Iducih nekoliko dna neću biti u Osijeku. Kad se vratim , Probam pa javim.

Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i sve njezine teme, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.
Dodatne opcije potražite na web-lokaciji https://groups.google.com/d/optout.

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na temu u grupi "Otvorena Mreza" Google grupa.

Danilo Iličić

to Otvorena Mreza
Nešto mi tu "smrdi" da Android 4.4 pored imena mreže pamti i MAC adrese... i onda kad se spoji na jednu otvorenu mrežu ne može se spojiti na drugu jer je MAC adresa različita. Neznam sad više koja je bila verzija sistema, ali takve neke probleme sam imao kad idem od jedne do druge lokacije gdje je otvorena da sam stalno išao na "zaboravi" pa na spajanje.

Slavko PiPi

Tuvok M

to otvoren...@googlegroups.com
Pozdrav svima.

Ovako, šetao sam po vukoarskoj ulici i kod tenka imam konekciju na mobitelu, ali kad sam otišao niže prema donjem gradu, recimo kod pruge nemam više konekciju ali signal je solidan. To se odnosi na mobitele sa android 4.2 i 4.4. dok sa android 5.0 i 5.1 radi savršeno. Ovo me sada više zanima da naučim nešto, nego što imam koristi.

Branimir Valentic

to otvoren...@googlegroups.com
Pozdrav, pristupne točke su eurodom autobusna, eurodom istarska, eurodom prema tenku, i nekoliko eurodom-trg/fontana. Kod kafića exclusive je OM Valentino, možda si se naknadno na to spojio. Zašto nije radilo ne znam. Može se provjeriti na node watcher-u status ap-ova. :)

Tuvok M

to otvoren...@googlegroups.com
gledam na karti, kod pruge na vukovarskoj ima neka točka ili griješim?