mesh stanje?

Goran Marjanovic

to Otvorena Mreza
Kakvo je stanje povezivosti tocaka u mesh-u sa zadnjim firmware-om (sa prelaskom na v3 nodewatcher)?

Po tockama je vidljivo da mesh interface postoji, no cini mi se da nekako ne rade,..

Znaci imam sljedeci slucaj:

1)
- tplink 740 - wan over wifi koji ima pristup internetu

2)
- tplink 740 - wan over wifi koji NEMA (npr. ugasen isp router) pristup internetu

oba rutera su podesena na "auto" channel, i oba imaju zadnji firmware

U ovoj situaciji mesh ne radi, tj drugi router nije na mrezi, nema interneta, znaci nije se spojio u mesh..

Prijedlozi?! Primjedbe?! Ideje.. ?!

Cini mi se da je mesh prije dobro radio, a sad vidim da "uopce" ne ostvaruje medjusobnu konekciju.

(taj drugi router je sad kod mene, no nemam ideju kako pristupiti problemu, jedino da im za pocetak probam staviti fiksni channel)

Thanks

Danilo Iličić

to Otvorena Mreza
Odgovor ti je ovo zadnje... ako nije fiksni kanal mesh ne radi, a od rutera do rutera se drugačije ponaša, kod nekih ako je kanal na auto neće uopće uključiit ni WiFi, a kod nekih ne radi samo mesh, ali generalno ovaj firmver voli fiksne kanale.

Goran Marjanovic

to Otvorena Mreza
Thanks,
vidis to je onda skakljiva situacija, jer ako se koristi wan over wifi preporucljivo ga je staviti na auto channel selection.
Cak ne bi ni to trebalo da ovi nasi divni ruteri od isp operatera rade kako spada, pa kad se nastima kanal da on ostane i nepromjenjen.
Medjutim to nije tako,.. Morat cu kemijat onda.. Budem probao postaviti na fiksne channele prvo, pa cu vidjet ako tako radi stabilno i mesh, onda cu kemijat dalje pa isp rutere imat samo kao bridge..

Thanks na sugestiji

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Gorane imam ja bušilicu i dugačke borere, daj da ti malo zidove
probušimo i nemaš više problema sa kanalima :)
> --
> Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza"
> Google grupa.
> Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine
> e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu
> otvorena-mrez...@googlegroups.com.
> Dodatne opcije potražite na web-lokaciji https://groups.google.com/d/optout.

Goran Marjanovic

to Otvorena Mreza
Hvala Valent :)
Najmanji je problem probusiti, no buduci da sam ja tako malo cudne prirode i svasta me zanima :P zanima me i ovaj slucaj.. A dosta me ljudi pitalo za wan over wifi jer nema tih kablova.. Mislim, ipak smo u eri wifi-ja pa to treba i iskoristiti :)
A eto, ima taj jedan slucaj (nadam se da ce ih bit i vise radi sirenja mreze) gdje bi htjeli da i mesh radi ako nekome "krepa" net (ili bilo koji drugi razlog), a takodjer da i tocke izmedju imaju net..

Sa postavkom kanala na fiksni radi ok..
Ali tu u dalje sad ostaje problem ovih isp rutera koji ne su bugoviti i imaju "best auto channel change" po defaultu ukljuceno, a i kad iskljucis prebacuje kanale..

Pa kad uhvatim malo vremena eto malo kemijam i istrazujem, malo tu i tamo mladju ekipu zainteresiram da malo mozgaju :)
Tako se i ovo sad naslo pa smo malo "kemijali" :)

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Ako ikako možeš povući žicu to svakako napravi, jer postoji velika
razlika između "to može/mora raditi" i "to će dobro raditi".

Uplink preko wifija je ZADNJA opcija, ako baš imaš hrpe dobrih razloga
da BAŠ NIKAKO ne možeš žicu provući.

Inaće si smanjuješ brzinu svog kućnog wifija a brzina i kvaliteta
hotspota Otvorene mreže će biti još 5x gora.