Simens sx763...nova-stara tema

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com

Odakle da počnem i gdje da stanem....

Simens sx763 je dobar početak za one koji znaju, za mene i baš nije...Ukratko! Evo nekoliko mail-ova koje sam razmjenjivao s Goranom Mahovlić (svaka mu čast na strpljenju)

našao sam ovu stranicu

http://ic.ims.hr/forum/viewtopic.php?t=1575

i odradio ova poglavlja:

Kako resetirati ruter na tvorničke postavke

OTKLJUČAVANJE RUTERA Siemens Gigaset SX-763

KORAK 1.

Update configuration file

učitao sam fajl koji se može skinuti na stranici na toj stranici .... active_configfile

KORAK 2.

Update Firmware

učitao sam fajl koji se može skinuti na stranici na toj stranici .... bootcode.img.

Ovdje sam pokušao učitati moj generirani image za tor-1nb...nije išlo, onda sam učitao onaj koji se može skinuti na toj stranici...runtime.img.

Onda sam pokušao učitati moj generirani image za tor-1nb...nije išlo...

E, onda sam ponovo išao na resetiranje rutera na tvorničke postavke....

Sad sam siguran da ne znam....!!!

P.S: Uglavnom nema više T-com interfejsa,,,i sad je lozinka admin!

Kada me je kontaktirao dao mi je ovaj link i upute:

Evo konacno tutorial za ubacivanje openwrt i dd-wrt firmwarea u gigaset sx763 ruter.

Prvo za napomenuti je da nije potrebno imati otključan ruter da bi se ubacili alternativni fw-ovi,

već je dosta imati pristup firmware upgrade dijelu.

(Vidi napomenu 1 na dnu topica prije pocetka tutoriala).

*Napomena 1.

Ukoliko nesto zeznete u openwrt ili dd-wrt i nezeli se bootat, da bi ste ponovo usli u web server secondary bootlodera potrebno je:

Ugasiti router, zatim drzati tipku reset s doljnje strane, upaliti router i pustiti tipku nakon par seknudi.

Sada ce se ponovo otvoriti web server na 192.168.1.1 i možete ponovo ubaciti img, i pri tome će se sve vratiti na default.

U ovoj verziji firmwarea rade sljedeće opcije:

ADSL annex A i B

WLAN

Switch (svaki port moze bit zaseban interface i vlan tagging)

Ledice (mogu se namjestati po potrebi)

Dugmici

Kod dd-wrt, radi isto sta i gore s tim da se može annex namjestiti u

web gui i vidi se status linije, i mislim da se neće raditi img sa voip podrškom.

Kod dd-wrt je isto bitno ako se koristi adsl da pod advanced opcijama gdje se namješta

vpi/vci namjestite payload type na bridged, inace neće raditi pppoe.

1. Prvo je potrebno skinuti modificirani secondary_boot.img i onda otići u firmware upgrade sekciju i ubaciti ga kao i svaki drugi firmware.

Code:

Secondary_boot.img - link za download OVDJE

Nakon šta ste ubacili novi secondary, ruter će se rebootat i više neće biti moguće bootat originalni fw. (vidi napomenu 1)

2. Ukoliko već nije, namjestite si ip adresu mrežnog interfacea na:

Code:

ip: 192.168.1.16

subnet mask: 255.255.255.0

default gateway: 192.168.1.1

dns server: 192.168.1.1

(ove postavke su ujedino i defaultne postavke za mrezu u openwrt-u i dd-wrt-u)

3. Nakon šta se router rebootao, pošto jos nema openwrt ili dd-wrt firmwarea

u ruteru automatski će se upaliti web server od novo

ubaćenog secondary bootloadera na ip adresi 192.168.1.1

4. Uđite u web server i odaberite koji img želite flashnut

(vidi niže) i sad saćekajte par minuta dok se router ne reboota.

Nakon reboota treba nekih cca 30 sekundi da se izboota i onda bi se trebalo moći pristupiti

openwrt ili dd-wrt web configu na ip adresi 192.168.1.1

Openwrt Firmware-ovi:

(kako namjestiti annex procitaj u napomeni 2)

Na kraju Iako sam napravio nekoliko bespotrebnih koraka, pa onda sve doradio onako kako bi trebalo...ne uspjevam učitati image(s beta nod liste)

Imam Win7

inatalirao sam Firefox za ove potrebe

jel netko zna gdje griješim....i kako da krenem dalje...

P.S. Imam novi ruter na kojem bi mogao krenuti iz početka...ako sam ovaj zeznuo...

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com
Pitanje je da li netko zna, stavili smo Secondary_boot.img i imamo feel safe i sa firefox-om dođe na ovaj dio gdje se flasha firmware
kada se stisne da ubaci firmware i nakon dugog čekanja ne desi se apsolutno ništa

ne znam što je ovo sve gore natočeno u ovim prvim koracima,
inače treba samo ovaj Secondary_boot.img, pa image i to meni radi, ali znam da je bilo problema da se ne može staviti firmware iz feel safe iz raznih razloga, firewall, browser pa ako netko još ima ideju neku ...
Da li je netko probao iz win7, ja sam uvijek to na XP-u ili linux-u radio

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com
probaj sa Crome ili sa internet explorerom
ovo pišu tamo po forumu

Autor juky Pregled postova
Nakon ubacicanja secondary img, i reboota dobijem Failsafe UI. To je tako u redu? Tu napravim browse do uImage filea, čekam 15 min i ništa se na dogodi.

Jesam fulao di ili?
promijeni browser i/ili OS.

mislim da sam ja odradio s firefoxom na windowsima xp.

Firefox / linux os.
Chromium / linux os

Sto bi trebao dobit nakon sec img ubacivanja i reboota na GUIju? Je li taj Failsafe UI ok,?

EDIT:
Riješio sa Chrome / Win.
Thanks.

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Kad mi se upali Self stranica sa izbornikom za odabir image.....Ikonica za internet je kao da imam interneta...a čim krenem s butanjem imagea...na ikonici se pojavi onaj žuti uskličnik i stranica "veza je prekinuta...pokušaj ponovo...

Pokušao sam i u Cromu...ista stvar....

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Prije ,,,,,Secondary_boot.img ....za koji mi je Goran dao link...butao sam ova tri image....

 1...active_configfile
2. bootcode.img.
3..runtime.img.

našao sam na ovoj stranici

[...]

Ovdje onda krečem s Goranom...Secondary_boot.img

Danilo Iličić

to otvoren...@googlegroups.com, slavk...@gmail.com
stavi secondary_boot.img, pa onda na njega neki "obični" openwrt da vidiš da se openwrt "primio"... pa onda preko njega probati staviti ovaj izgenerirani, možda taj image ne valja pa ti se ništa ni ne primi... ja obično stavim image sa luci pa onda preko luci ubacim image koji želim.

Dodatne opcije potražite na web-lokaciji https://groups.google.com/d/optout.

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Znam da mi je Goran rekao..."Ne diraj drugi ruter".....
No pokušao sam s novim ruterom i jednostavno ista priča....(naravno išao sam s uputama od Gorana)
butanje prvog fajla prođe OK...a onda drugi koma...

Jedino da mi još pokuša Goran izgenerirati ručno taj nesretni image...ili netko drugi...šaljem u privitku zip.

pošto nije bilo rezultata pokušao sam još i s učitavanjem secondary_bot.img i opet ništa...

sad imam dva simensa....do pola....ne znam jel vrijedi zakon zbrajanja...hehehe....Šalu na stranu....ovo mora riješiti netko ko se kuži....ja ću morati odustati, jer sve i svakako sam probao...

Valent mi je rekao da probam na nekom drugom kompu...(imam neku staru kantu, obrisao sam prašinu s njega, no ima isto win7) no priča je poznata...ne ide pa ne ide...

Znam da je TP-link zakon al ajd ovo je đaba...no možda se ne isplati tolko živcirati...heheheh

Pozdrav!

[...]

Message has been deleted

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com
ja sam jučer kreirao server sa dockerom pa mogu probati izgnenrati novi image

eh zaboravio sam zip...evo ga

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com
a ovo što drugi ruter ne radi na istu foru je dobar znak :)

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com
ubuduće nemoj taj zip slati na grupu

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Opet sam zaslužio packu...al eto, mislim da bi svatko postupio "onako bez mozga" poslje svega ovoga....
jel može administrator to nešto zbrisati...

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com
mislim da nekako možeš sam :)

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com
Obrisao sam

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Evo mene još jednom...i ponovo ništa...hehehe...
Nešto mi nije jasno ta ikonica interneta...sad pri novom pokušaju....kad se spojim s ruterom nema žutog uskličnika i kad odaberem file...još uvijek je bilo kao normalna konekcija...čak je tako ostalo i dve,tri minute...i onda žuti uskličnik...no conect (ili kako već piše)...

Kako god još ću jednom pokušati na drugom računalu...pa onda javim rezultate...
Hvala Gorane na brisanju zipa....a za ovo drugo, čovjek te ne može tolko nafaalit....

Danilo Iličić

to otvoren...@googlegroups.com, slavk...@gmail.com
Ajmo sad jedno glupo pitanje... da li si ti ručno upisao konfiguraciju mreže (IP adresa kompa) kada ideš flashati ili ga ostaviš na automatskim postavkama? Kod flashanja na routeru ne radi DHCP server, izgubi se mreža nakratko i naravno da onda komp izgubi vezu i ništa ne napravi... Inače meni flashanje SX763 uspijeva samo preko firefoxa neovisno radilo se o Windowsima ili Linuxu...
Obrisao sam

Dodatne opcije potražite na web-lokaciji https://groups.google.com/d/optout.

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.

Valent Turkovic

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com, Slavko PiPi
Danilo, bio sam mu ja poslao da podesi ručno ip, tako da bi taj dio trebao biti ok.
I dio sa Feel safe GUI je gore, samo mu image niti sa bete niti ovaj sa dockera ne prolazi, ja sam imao istih problema sa chrome, ali meni to sa firefox radi super i uvijek ali na winXP i na linux-u, neki se po netu žale na win7 tako da bi trebalo stvarno probati na drugom OS-u.

eeee daleko je Osijek :)
ali ideja je vrhunska

Ja imam još jedno 3 Siemensa za fleshanje ovi ostali rade ko vurice

Alen Opacic

to otvoren...@googlegroups.com

Koristite neku superstaru verziju forefoxa  tipo 4.0 za flashanje iz filesafe-a na windblowsima ili linux. I nezaboravite pogasiti antiviruse, firewalle i slicno. I proci ce flashanje sigurno.

Alen Opacic

to otvoren...@googlegroups.com

Kome neide a blizu je pule slobodno nek donese...

Danilo Iličić

to otvoren...@googlegroups.com, subix...@gmail.com
Hm, koristim najnoviju verziju firefoxa, malo na Win7, malo na Win8.1 a zadnje flashanje sam radio i sa Win10... antiviruse i firewalle i slično ne gasim... pa to je "obično otvaranje web stranice" što se kompa tiče, a ne provala u pentagon :) Samo eto ima nešto što i na IE i na Chromeu i na Operi lupa grešku čim opališ gumb za flashanje a na firefoxu prolazi.
Obrisao sam

Dodatne opcije potražite na web-lokaciji https://groups.google.com/d/optout.

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.

Slavko PiPi

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Pozdrav....eto napokon malo Sunca....novi dan, novi pokušaj, i ovaj puta uspijeh.....Danilo je danas bio "dežurni" i uspio je...imam na Simensu OpenWrt...sredit će i image, tako da će uskoro ova gorka prića imati hepiedn....hehehe....

Sjetim se one pjesme....kad se male ruke slože.......Goran je "dežurao" do pola a od pola Danilo.....moram se zahvaliti i Alenu...i on je ponudio pomoć, Hvala svima!

P.S. kad "zasvijetli" javim svima....

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com
superrr

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Znam da smo se dogovorili da ovdje nema slika al jednostavno moram jednu objaviti...heheh....Ovako to izgleda kad se reciklira tehnologija...
Ugrađena slika 1

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Zakon!

A slika me podsjetila kako moram u napad na sponzore koji nam tiskaju da nam naprave nove letke i nove naljepnice pa da ih podijelimo okolo svima vama...

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Ja ću kod mene u firmi isprintati par komada (tolko mogu) za ove nove točke koje dogovaram...
eto palo mi je na pamet da to odslikam...i da malo više reklamiram, otvorenu...uz to i ekologiju koja je danas tolko fensi...heeh

Dana 2. srpnja 2015. u 20:56 Valent Turkovic <val...@otvorenamreza.org> je napisao/la:
[...]

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Danilo mi je poslao openwrt-lantiq-danube-GIGASX76X-squashfs-40757.image...koji sam uspješno učitao na Simens.
Na taj OpenWrt...sam pokušao učitati image s beta.wlan..I kad je upaljen samo u struju...vidim da se spoji na moj nod(kuki) kao treći peers...dva servera u Slo. i taj Simens(tor-1nb)...no ne daje znakove wifi mreže...
Jel to ima veze s onim što je pisao Danilo (OLSR) poteškoćama na serverima ili ipak konfiguracija na tom simensu ne valja....

Pokušao sam, Simens spojiti preko (VLAN) kod Simensa to je LAN4 kablom na Optima-ruter...no ni u tom slučaju nije proradio...

Znam da sam pomalo "dosadan" no vjerujem da bi i vi bili takvi da vaši ruteri pokažu DOWN-jer to je najgora riječ koja se može pročitati ili izgovoriti u zajednici koja se zove OtvorenaMreža...heheheh...

Danilo Iličić

to otvoren...@googlegroups.com, slavk...@gmail.com
Kako to misliš "ne daje znakove wifi mreže"? Mislim da u original konfiguraciji Wlan dioda uopće ne svijetli bez obzira radio wlan ili ne ako ti na to mislio. Sa tim čistim firmverom gledajući gledajući ruter ne možeš baš ništa zaključiti nego samo se probati spojiti na njega i vidjeti da li to radi..

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
ZA lampicu wlan, sam shvatio da ne radi još kad je instaliran čisti Openwrt...
Pa pokušao sam s "komšiskim" mobitelom...Pokušao sam spojiti Simensa kablom na Optima ruter a s WR743nd(kuki) bežićno na taj Simens i ništa...
Danilo poslao sam ti sliku na Skipe...Kad Simens upalim samo u struju....on se spoji na (kuki) kao peers...no nema onih uobičajnih postavki...ssid...otvorenamreza.org....i svih ostalih te je na nod listi prikazan kao down.....

Danilo de mi reci do kud si ti stigao s imageo...jel ima nade da to središ...jer image s beta.wlan....definitivno ne radi...

[...]

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Još jedan pokušaj....a stvarno su ti ruteri "spori"...ovaj puta (Danilo mi rekao, da ponekad treba i pola sata) sam odlučio biti ustrajniji...i nakon skoro dvadeset minuta(unutar rutera se čulo krckanje "restart", MOŽDA OVAJ PUTA IZ ČISTE SAMILOSTI, ipak je proradio...sad se sve čini Ok...
Jedino što me zabrinjava...Stability 1,16%...kad pogledam nod (kuki) koji ima 98-99 % tih jedan posto se čini poražavajućim..u čemu može biti kvaka..ruteri su udaljeni jedan od drugog 6-7 metara i samo je jedan zid između njih...

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
I napokon...prva "Simens" točka ( tor-1nb ) u Torjancima je UP!

Danilo Iličić

to otvoren...@googlegroups.com, slavk...@gmail.com

Hehe, napravio sam ti image i za tor-2bb, spojio sam ti se na ovaj tor1-nb, napravio backup komandom cat /dev/mtd2 > /tmp/backup_firmware.bin, onda taj backup prebacio u moj router i ubacio konfiguraciju od tor-2bb i eto, sada sam preko njega spojen na internet.

Mogu reći da se postiže i dobra brzina preko otvorene mreže...

Dodatne opcije potražite na web-lokaciji https://groups.google.com/d/optout.

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.

Slavko PiPi

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Pozdrav....Od danas je i druga točka u Torjancima u pogonu...( tor-2bb )

P.S. još uvijek su te dvije točke...smještene u kući (blizu postojećih rutera), dijeli ih samo jedna kuća, iako signala vani ima i sto metara...nisu se ruteri međusobno povezali...
Svi smo neki "dekintirani"(bez kinte)...al svakako je u planu podići rutere negdje u krov, ili čak van...

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Super vijest Slavko, samo naprijed!

Danilo Iličić

to otvoren...@googlegroups.com, val...@otvorenamreza.org

pravo sam i na svom siemensu stavio ovaj modificirani image što je Goran poslao Slavku modificiran sa mojom konfiguracijom... i mogu reći da stvar stvarno lijepo rado za sada :) Evo i postignute brzine preko njega kod mene - ja zadovoljan... valjda će biti i stabilno.

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Od danas i posljednji od Simensa763...našao je svoj dom, druga točka u Belišću...bel-2mm!

azur....@gmail.com

to Otvorena Mreza, slavk...@gmail.com
Imam problem sa dotičnim routerom a nisam htio praviti novu temu zbog toga. Naime, na image builderu konstantno mi šalje "image generation failed" za dotični router. Probao sam generirati image za druge routere, primjer: wr841nd, i to sasvim u redu prolazi, dok kod siemens routera nailazim na ovaj problem. Zna li neko u čemu je caka?

azur....@gmail.com

to Otvorena Mreza, slavk...@gmail.com
Sad imam i novi problem. Uspio sam ubaciti firmware izgeneriran iz beta stranice. Na prvu ruku sve radi, ali nemam izlaz na net. Gdje griješim? Sve je uredno spojeno, DHCP uključen, čak i pokazuje dolje da ima neta, ali kad otvorim browser - ništa.

azur....@gmail.com

to Otvorena Mreza, slavk...@gmail.com
Nakon komande firstboot u SSH-U proradilo. Zanemarite slobodno.

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza, Slavko PiPi
Super da je proradilo sve! Gdje se nazi nova točka? Koje je ime točke?

> Nakon komande firstboot u SSH-U proradilo. Zanemarite slobodno.

azur....@gmail.com

to Otvorena Mreza, slavk...@gmail.com, val...@otvorenamreza.org
Ime je prilično glupo: "terminator" :D A točka se nalazi na staroj-novoj lokaciji: Dobriše Cesarića 2, Gunja. Obnovio sam kuću nakon poplave, pa red je došao da obnovim i točku.

azur....@gmail.com

to Otvorena Mreza
Ja dižem ruke od ovog router. Upogonim ga, radi sve normalno, nakon dva tri dana - izgubi vezu. Ugasim ga, upalim, opet nakon par dana izgubi vezu. Danas se zblesirao totalno, neće ni tamo ni ovamo. Linksys je za mene bio Tito, nikad problema dok sam nije crkao.

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
@azur....Kod mene ima tri simensa koji rade dobro...kod kolege u Vinkovcima isto tako...jedini problem koji smo imali sa simensom je taj kada smo radi montaže na krovu...produžili kabal ispravljaća...onda nije radio stabilno...bilo je mnogo pucanja veze...čim smo to riješili na standardnu dužinu sve je bilo ok...ne znam jedino ako si možda baš potrefio ne neki koji nije u potpunosti ispravan....

amaster87 .

to otvoren...@googlegroups.com

Ovo kod mene cak nije ni siemens nego sagem. Mozda je do njega nesto.

Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na temu u grupi "Otvorena Mreza" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i sve njezine teme, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Neznam koji je to ruter...koja mu je točno oznaka....jel on uopće podržan...kako ti se zove točka...

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
jesi li se registrirao na chatu...https://chat.otvorenamreza.org/channel/general

amaster87 .

to otvoren...@googlegroups.com

Nisam, ne volim ta grupna druzenja nesto :D sx763 je, samo ga ne proizvodi siemens nego sagem

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
tamo je mnogo lakše za komunicirat....pa druženja ili ne....al i ovdje i tamo su ljudi koji žele i mogu pomoći...glavnina komunikacije sad ide preko chata...tamo ćeš najprije dobiti odgovore koje tražiš...

amaster87 .

to otvoren...@googlegroups.com

Hvala u svakom slucaju.

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Nisam imao iskusta toliko sa Siemensima... No kao što kolega kaže
imamo ih dosta u mreži i rade bez problema.
Koji firmware si stavio? Iz osobnog iskustva moru reći da TP-LINK
routeri rade perfektno. WR841ND ili WR840N nabavi i sigurno ćeš mirno
spavati.

Danilo Iličić

Goran Mahovlić

Danilo Iličić

to Otvorena Mreza
Ej, Slavko, sad mi pade na pamet, za razliku od većine rutera koje sam vidio, Siemens radi na istosmjernu struju, a tu napon jako pada sa dužinom kabla, a možda je SX763 osjetljiviji na te padove napona pa da bi možda trebalo izmjeriti koji napon dolazi do njega na krovu pa možda nabaviti/napraviti ispravljač koji daje viši napon da bi na kraju dobio 12V koji trebaju Siemensu.

Danilo Iličić

to Otvorena Mreza, azur....@gmail.com
Ako ti ga je dosta, pošalji ga nekom od nas, možda nekog usrećiš :)

Danilo Iličić

Slavko PiPi

amaster87 .

to otvoren...@googlegroups.com

Sjetio sam se i napravio workaround problema koji imam. Napravio sam cron job u kom sam uveo da se reboota uvijek kad se objesi. Vec par dana radi tako i izgleda da funkcionira.

Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na temu u grupi "Otvorena Mreza" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i sve njezine teme, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.

amaster87 .

to otvoren...@googlegroups.com

U biti, nisam mogao rijesiti problem sa sx763 routerom i migrirao sam na TP-LINK WR740N. Valente, u pravu si, rade bez greske i jako su kvalitetni u odnosu na cijenu. Iskreno, iznenadjen sam.

amaster87 .

to otvoren...@googlegroups.com
Evo jednog iznenađenja i za mene. Flešovao sam najnoviju verziju firmwarea na potpuno isti router i radi bez problema. Desi se da se resetira sam od sebe, ali se uvijek sam i vrati.

Dodatne opcije potražite na web-lokaciji https://groups.google.com/d/optout.

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Da, dosta dugo imamo ispravan Siemens firmware. Super što si isprobao
i javio. Gdje se nalazi točka?

Danilo Iličić

to Otvorena Mreza
slabo pratiš :) već dosta dugo je stabilan firmver...
https://nodes.wlan-si.net/node/c4f12ea0-40fd-4f19-ab71-dd46d0f0422d/
https://nodes.wlan-si.net/node/117ee206-e470-4ef0-9574-cea1a278b087/

Ovo su dvije točke koje stabilno rade na Siemensu...

amaster87 .