Uskoro jedna mreža na Trešnjevci

Tea Turković

to Otvorena Mreza
Pozdrav svima!

zadovoljstvo mi je sudjelovati u ovom predivnom projektu i ovim putem želim javno zahvaliti svom bratiću Valentu na pomoći pri uključivanju i kreiranju prve otvorene mreže. :)
Naime, router je već kupljen, potrebne su još neke preinake kako bi se mogao povezati na Carnetov domski internet. Točka je kreirana na adresi Zagrebačka avenija 2, točnije Studentski dom dr. Ante Starčević.

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com
Genijalno, mislim da je kolega probao u domu i radilo mu je kada je samo spojio kabel iz utičnice u wan port

https://nodes.wlan-si.net/node/e78ea80e-506d-49ab-b126-098db59df0f8/

to je ovaj nod

--
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Otvorena Mreza" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.

Valent Turkovic

to Otvorena Mreza
Dobrodošla Tea!

Eto kako i svi ubljebljavaju "svoje" ljude tako i ja svoju nećakinju
uhljebljujem na Otvorenu mrežu :)

Sada čekam da kolege iz Slovenije ubace opciju da se firmware napravi
sa punom verzijom wpad paketa koji ima EAP autentikaciju koju eduroam
koristi... bude sada za koji dan.

Valent.

Tea Turković

to otvoren...@googlegroups.com
Odlično, znači sve ide po planu.
Neka si ti mene uhljebio, drago mi je zbog toga :D bit će još ljudi s
moje strane, jednog potencijalnog kandidata već imam :)
P. S. Jedino nisam na sajtu otvorenamreza.org ni openwireless.org
pronašla link za logiranje sa svojim accountom, barem mi screenreader
nije pročitao. Htjela sam se pomoću tog accounta prijaviti na chat.

Goran Mahovlić

to otvoren...@googlegroups.com
za chat moraš otvoriti kreirati user-a ponovno, jer je to odvojen sistem

--
Ovu ste poruku primili jer ste pretplaćeni na grupu "Otvorena Mreza" kao jednu od Google Grupa.

Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.
Dodatne opcije potražite na adresi https://groups.google.com/d/optout.

Tea Turković

to otvoren...@googlegroups.com
Ok... tnx
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na temu u grupi "Otvorena Mreza" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i sve njezine teme, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.

Tea Turković

to otvoren...@googlegroups.com
Ako među vama ima radioamatera, večeras ću kupiti prvu stanicu za rad na UKV-u, pa će i taj kanal biti na raspolaganju. Moja pozivna oznaka je 9A3HTT.

5.1.2016. u 12:10, Goran Mahovlić je napisao/la:
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na temu u grupi "Otvorena Mreza" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i sve njezine teme, pošaljite e-poruku na adresu otvorena-mrez...@googlegroups.com.

Slavko PiPi

to otvoren...@googlegroups.com
Pozdrav Tea, dobro nam došla .... blago Valentu kad ima rođaku koja je oduševljena "otvorenom mrezom"...moja braća a ima ih 6 kom. baš i nisu...