Arduino knjige

valent....@gmail.com

to Otvorena Mreza
Našao sam par dobrih Arduino knjiga pa ako svakako preporučam da makar
jednu isnprintate i pročitate. Za vikend sam bio na putu pa ponio
Getting Started with Arduino (hvala Jogi) i knjiga je super, baš za
nas početnike super napisana. Mislim da je ovo najbolja knjiga za
početnike jer jako dobro objašnjava osnovne pojmove.

Na forumu - http://linux-osijek.org/forum/index.php?topic=1346.0 ćete
naći popis knjiga pa navalite ;)

--
follow me - www.twitter.com/valentt & http://kernelreloaded.blog385.com
linux, anime, spirituality, wireless, scuba, linuxmce smart home, zwave

Valent

to Otvorena Mreza
http://www.instructables.com/id/Arduino-Microcontroller-Projects/

Eto i moj omiljen instruktor sa Instructables-a je izdao ebook knjgu
Arduino projekata, ima odličnih ideja a daje ju skroz besplatno!

gaspar...@gmail.com

to Otvorena Mreza
pozz dali imaš kaku knjigu ali da je pdf fomat?