INSPIRE vs ZBGIS

A.In.The.K A.In.The.K

Len tak pre zaujimavost som porovnal co sa nachadza v dostupnych datach
mna zaujimalo konkretne nazvoslovie

v PDFku su uvedene zdroje (linky) na datasety, a pocty objektov a pocty objektov v jednotlivych kategoriach.

Zda sa ze okrem clenenia su aj ine pocty, INSPIRE ma viac itemov
este som neskumal preco, ak niekto vie budem rad:

Ale zda sa ze teda INSPIRE aspon nateraz bude cesta. Spravim podobne aj za dalsie, ked ich budem potreboval abo sa k nim dostanem.

my-data-sources.pdf

A.In.The.K A.In.The.K

no pozeram teraz
INSPIRE_HY.gpkg

INSPIRE_GN.gpkg je 37 nazvov pre vodopady

INSPIRE_HY je 7 objektov z nich niektore nemaju nazov a jasne ze ani poziciami nesedia z typi z INSPIRE_GN.gpkg

nieco robim zle ? viete to niekto overit v JOSM (na narychlo v QGise som to kukol)

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/dd8ad7bf-e662-4b4d-adf7-7b5ca447c908n%40googlegroups.com.
<my-data-sources.pdf>

A.In.The.K A.In.The.K

napriklad za lucansky vodopad je to takto u mna
samozrejme ze ta bodka je aj v ZBGIS niekde inde ako na miestoe vodopadu.
Moj QGis obrazok:
Screenshot 2021-01-05 at 02.11.28.png
zda sa ze INSPYRE_HY ma geometrie z ZBGIS_GN (body sa lisia len o chybu projekcie, jedno je 5514 a druhe 5428 (20cm)
ale odkial ma geometrie INSPYRE_GN ? ked je od INSPYRE_HY aj od ZBGIS_GN posunute cca 9m ?
zbgis mapka: zelena bodka je vysledok vyhladavania Lucansky vodopad:
ale mozno zle chapem $x a $y v tych ZBGIS a inspire vrstvach, mozno to nie je fyzicka lokacia objektu, ale to kde chcu mat label ?
alebo co to je ? lebo tie rozhodnutia  ÚKGK SR č. P - 703/2013 a pod. upravuju spravidla nazvoslovie (source:name po nasom) a nie ich geometriu.

ozrejmi mi to niekto  please ?