Ako značiť Zberný dvor?

Tomas Jancovic

Ahoj.  Ako značiť na mapách Zberný dvor? Našiel som označené ako Amenity:waste basket ale to mi príde nesprávne. Je to Amenity:recycling? Dik.

Tomáš Jančovič

Dne út 9. 2. 2021 10:57 uživatel <osm...@googlegroups.com> napsal:
Miro Mirecnet <jur...@gmail.com>: Feb 08 12:18PM +0100

Google v Mapách testuje nový a čistejší vzhľad obrazovky s návrhmi trás.
Ako sa vám páči?

spoločnosť prepracovala obrazovku trasy, aby bola o niečo viac
zrozumiteľnejšou a ...viac
"miro.j...@gmail.com" <miro.j...@gmail.com>: Feb 09 01:16AM -0800

[image: karpaty-147709090_1350505528634634_8810375041469712762_o.jpeg]

Mapa 1:2000 000 "Značené stezky v Malých Karpatech" z roku 1922
zdroj: http://www.marianka.eu/lichard.php
...viac
Illioplius <lipt...@gmail.com>: Feb 08 05:44AM -0800

> Zamerom bol dat nazvom jednotnejsiu formu - podobne ako pri odstraneni
> slova "ulica" z nazvu ulic. Ale nebranim sa opacnemu postupu, teda "nam."
> => "namestie".

Čiže vrátite tie "nám." ...viac
"Martin Ždila" <martin...@freemap.sk>: Feb 08 11:28AM +0100

Na https://next.freemap.sk/ som nasadil dalsi update. Od poslednej verzie
trochu upravena praca s nastrojmi a update ikon. Pls testujte a hlaste
chyby (na github).

--
Ing. Martin Ždila ...viac
Miro Mirecnet <jur...@gmail.com>: Feb 08 12:20PM +0100

Prehliadac Brave zalozeny Chromiu po lognuti na https://next.freemap.sk/
hlasi chybu:

Aplikáciu sa nepodarilo spustiť
Uistite sa, že používate aktuálnu verziu niektorého zo súčasných ...viac
Miro Mirecnet <jur...@gmail.com>: Feb 08 12:26PM +0100

Spravil som teraz na https://next.freemap.sk/ refresh a uz ide aj na Brave
:)

...viac
Miro Mirecnet <jur...@gmail.com>: Feb 08 12:09PM +0100

Mna taketo veci na SOPSR doslova vytacaju. Tam je vsetko tajne. Aj to, co
by mali mat vyvesene na prvej stranke.
Mozno sa boja, ze po zverejneni by sa ukazalo, ako sa u nas tazi v ...viac
"Martin Ždila" <martin...@freemap.sk>: Feb 08 11:07AM +0100

> Číslo účtu je lepšie mať na transparentný účet.
> https://www.fio.sk/bankove-sluzby/bankove-ucty/transparentny-ucet

Vdaka za tip.

Kayle?

--
Ing. Martin Ždila ...viac
"Martin Ždila" <martin...@freemap.sk>: Feb 08 11:13AM +0100

On Sat, Feb 6, 2021 at 12:18 PM miro.j...@gmail.com <miro.j...@gmail.com>
wrote:

> Mňa napadá "subscribtion model" cez platformy ako Patreon ...viac
Tento súhrn ste dostali, pretože ste sa prihlásili na odber noviniek o tejto skupine. Svoje nastavenia môžete zmeniť na stránke členstva v skupine.
Ak chcete zrušiť prihlásenie na odber tejto skupiny a zastaviť z nej prijímanie e-mailov, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.

pouzi amenity=recycling + recycling_type=centre ako je uvedene na wiki.