Problem s POIs

Roman Pertzian

Jun 21, 2024, 4:01:20 PM (12 days ago) Jun 21
to Openstreetmap Slovakia
Zdar, neviete preco Garmin a aj ini, beru slovenske POIs (mozno aj ine krajiny) dost zvlastnym sposobom? Ked si dam napr vyhladat POI Kemping pre Karavany v Garmine, alebo v Locuse, ktory ma zdroj LoBody odtialto: https://www.openandromaps.org/en/downloads/europe)
Tak mi tam nahradze aj Horske chaty, utulne a ine.

Pekny priklad je napr. Hiadelske sedlo https://www.freemap.sk/#map=19/48.862046/19.304978&layers=X

Ked som pozrel Hiadelske sedlo v osm editore je to kategorizovane ako "miesto pre kemping v divocine" co je kus rozdiel od Kemping pre Karavany.

Kus zvlastne maju aj POI Pramene, resp. vobec ho nemaju a pouzivaju len POI Pitna vodu, co je fajn, ale majorita pramenov sa mi tym padom vobec nezobrazi.

Viem, ze to nie je vas problem, len sa snazim prist na to, preco to tak je.