nesprávne použitie fireplace=yes a iné

Donedávna som nesprávne dával fireplace=yes k piknikovým prístreškom, prípadne stolom, ktoré mali pri sebe ohnisko. Tag fireplace=yes sa však má používať na označenie, že objekt, alebo miesto má normálnu piecku, s komínom. Niečo som už teda poupravoval podľa https://www.freemap.sk/#map=10/48.708633/21.107184&layers=XI&objects=fireplace=yes - odstránim fireplace=yes a pridám leisure=firepit (ak je na foto).

Tiež ďalej trochu opravujem časté tagovanie krytých piknikových stolov z amenity=shelter+shelter_type=picnic_shelter na leisure=picnic_table+covered=yes. Tagovanie amenity=shelter+shelter_type=picnic_shelter sa IMO má použiť na prístrešky v ktorých je aspoň trochu viac miesta ako na jeden stôl s lavičkami (viď. obrázky na wiki).

A ešte by bolo dobré postupne popridávať prístrešokm bez shelter_type tento tag, ak sa dá určiť: https://www.freemap.sk/#map=10/48.708633/21.107184&layers=XI&objects=amenity=shelter,!shelter_type

Vďaka