Slovenský dvojkríž

Miloš Laššák

Ahojte, nenašiel som tému, ale ako tagovať slovenský dvojkríž. Niekde je ako kríž - blbosť asi, niekde ako prícestný kríž - ešte väčšia blbosť (dokonca tagovaný že je kresťansko-katolícky :) ), niekde apo pamätník - to už lepšie myslím (ale historic=memorial
memorial=cross tiež blbosť?). Ako tagujete?

Michal

Ak nie je vysvätený, tak podľa mňa man made=cross. Ak je vysvätený. tak amenity=place of worship a place of worship=cross. Vtedy sú religion a denominatiom podľa mňa v poriadku.
Dátum: pondelok 14. augusta 2023, čas: 22:23:07 UTC+2, odosielateľ: Miloš Laššák

Miloš Laššák

Vysvätený môžem mať aj byt a nebude to svätyňa :) Mne ide o to, že toto nie je apriori kresťanský symbol a keď sa postaví obrovský dvojkríž, tak to je štátny symbol (v minulosti aj povestné Slotové a Kotlebové dvojkríže po Slovensku, aj keď rozumiem tomu že pôvodom má v sebe kresťanskú symboliku)

Dátum: utorok 15. augusta 2023, čas: 12:11:17 UTC+2, odosielateľ: Michal

Michal

Veď to nie je svätyňa,, ale kríž place of worship=cross. Dvojkríž je kresťanský symbol a odkazuje na Cyrila a Metoda a je jedno, kto ho postavil.

Dátum: utorok 15. augusta 2023, čas: 13:11:17 UTC+2, odosielateľ: Miloš Laššák

Miloš Laššák

OK, z praktického hľadiska mi pomohlo, že aj dvojkríž mám značiť ako kríž (a vedľajšie tagy podľa situácie). Vďaka :)

--
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".