nova turisticka trasa - GPX -> relacia

Gregor Zaťko

predovsetkym, som uplny zaciatocnik :-)
Nastudoval som nejake zaklady, a teda ak spravne viem, treba pridat novu relaciu.
Ja mam k tejto trase len GPX zaznam a aj po relativne rozsiahlom hladani som nenasiel sposob, ako vytvorit relaciu z GPX.
Aky je v tomto pripade postup? Alebo aspon, co mam hladat? :-)
Dakujem

Relácia "virtuálne spája" už existujúce objekty.
Prvý krok ak ešte chodník nieje zakreslený treba ho pridať podľa GPX https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dpath
Až v druhom kroku sa pospájajú cesty do relácie https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Slovakia/Hiking_routes

Dátum: pondelok 26. decembra 2022, čas: 14:47:25 UTC+1, odosielateľ: gza...@gmail.com

Gregor Zaťko

Prestudoval som dokumentaciu, prisiel som na to, ze GPX asi nie je cesta.
Zacal som klikat rucne, ale narazil som na zopar problemov, s ktorymi si neviem poradit.
Napriklad:
- mi nejde spojit 2 cesty, ktore maju spolocny bod
- alebo neviem, ako dat do relacie len cast useku cesty

Je tu niekto ochotny a zbehly, kto by si so mnou na zopar minut zavolal cez nejaky internetovy nastroj a zodpovedal mi niekolko otazok?
Dakujem :-)

Ahoj.

V com to editujes? V JOSM alebo v iD?

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/24746f25-8dbc-4dd9-90f1-153f7179ef9an%40googlegroups.com.

Gregor Zaťko

Uz sme sa spojili, len pre uplnost diskusie, JOSM :-)