Zákaz vjazdu nákladným vozidlám okrem zásobovania

T. -

Ahoj, ako by ste tagovali cestu so Zákazom vjazdu nákladným vozidlám okrem zásobovania? Je to access:hgv=delivery, viz. pouzite tu - https://www.openstreetmap.org/way/215013751

Tiez je tam uvedene:
obrázok.png
T.

pi 20. 1. 2023 o 19:03 T. - <jancovi...@gmail.com> napísal(a):
Ahoj, ako by ste tagovali cestu so Zákazom vjazdu nákladným vozidlám okrem zásobovania? Je to access:hgv=delivery, viz. pouzite tu - https://www.openstreetmap.org/way/215013751

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/a9036b4f-3bb0-4195-938a-3b49c244460en%40googlegroups.com.

T. -

Dik, obcas mam problem priradit slovenske slovne spojenia k anglickym vyrazom v dokumentacii (napr. ako tagovat 'okrem dopravnej obsluhy', 'zberny dvor' a pod.). Neexistuje v ramci wiki sk/cz nejaka suhrnna stranka s tymito 'prekladmi'? Rozne rady ako co tagovat su roztrusene v diskusnych forach ale nenasiel som nic oficialne. Nieco ako toto: https://www.openstreetmap.org/user/Tomas_J/diary/400801 - budem si sem ukladat zoznam veci na ktore narazim.
Tomas_J

Niečo málo je tu https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Category:Slovakian_tagging_guidelines

Dátum: sobota 21. januára 2023, čas: 12:11:53 UTC+1, odosielateľ: jancovi...@gmail.com

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Sk:Road_signs_in_Slovakia