Prepojovací plynovod Poľsko – Slovensko

Andrej Kačur

na Zemplíne nám rastie nový prepojovací plynovod Poľsko – Slovensko. Pomocou záberov z Ortofotomozaiky SR vidno, kde kládli novú rúru. Má zmysel mapovať tento plynovod resp. mapuje ho už niekto iný? :) Ukážka napr. na tejto lokalite.

Zdravim, zmysel to asi ma, mame uz zakresleny plynovod na Ukrajinu (tak mozete pozriet znacky).

Neviem ci to niekto robi, ale tomuto sa asi systematicky niekto nevenuje. Ten na Ukrajinu nebol v dobrom stave a tiez som ho vylepsil len podla Ortofotomozaiky. Daju sa tam vidiet aj servisne stanice (pipeline=substation) na jeho trase.

Dátum: utorok 13. októbra 2020, čas: 15:56:50 UTC+2, odosielateľ: Andrej Kačur

Andrej Kačur

je možné z nejakej vrstvy ZBGIS/katastra dostať líniu plynovodu resp zobraziť si líniu plynovodu v JOSM?

plynovod.jpg

resp: Kataster nehnuteľností | ZBGIS (skgeodesy.sk)

Andrej

Dátum: streda 14. októbra 2020, čas: 20:53:16 UTC+2, odosielateľ: Aceman444