Vandalizmus užívateľ Andrew Moris

argkon

Jan 11, 2021, 7:21:45 AMJan 11
to Openstreetmap Slovakia
V okolí Banoviec nad Bebravou si kreslí vymyslené veci Andrew Moris

kayle

Jan 11, 2021, 7:44:22 AMJan 11
to osm...@googlegroups.com
Začal som mu tam písať, lebo sa zdalo že len ešte nevie čo robí, ale pozerám že to je zrelé celé na revert.

Dňa 11.1.2021 o 13:14 argkon napísal(a):
V okolí Banoviec nad Bebravou si kreslí vymyslené veci Andrew Moris --
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/b4b22396-6874-487a-aeb2-cdd88c0f02cfn%40googlegroups.com.

Martin Ždila

Jan 11, 2021, 9:04:01 AMJan 11
to osm_sk
On Mon, Jan 11, 2021 at 1:44 PM kayle <fre...@kayle.sk> wrote:
Začal som mu tam písať, lebo sa zdalo že len ešte nevie čo robí, ale pozerám že to je zrelé celé na revert.

Pls napiste na DWG nech ho bloknu.

kayle

Jan 14, 2021, 5:11:46 AMJan 14
to osm...@googlegroups.com
Ahojte,
riešili ste to niekto? Ja som nemal času, ale pozerám že zmeny tam ešte sú.
Ak nie, napíšem mu a vrátim tie zmeny.
DWG by som informoval ak bude pokračovať v "tvorbe".

Dňa 11.1.2021 o 15:03 Martin Ždila napísal(a):

Tibor Jamečný

Jan 14, 2021, 5:55:23 AMJan 14
to osm...@googlegroups.com
Ahoj

ja som za revert vsetkych jeho zmien.

T.

Dodko

Feb 16, 2021, 11:21:17 AMFeb 16
to Openstreetmap Slovakia

Dátum: štvrtok 14. januára 2021, čas: 11:55:23 UTC+1, odosielateľ: Tibor Jamečný