Kvartalni pivo/Clenska schuze/SotM CZ+SK

Tom Ka

to OpenStreetMap Czech Republic, osm_sk
Ahoj,

cas kvapi, na 1.prosince vychazi posledni letosni kvartalni pivo. Rad
bych slysel vas nazor ohledne clenske schuze spolku a SotM konference.

- clenskou schuzi formalne musime udelat
- SotM ja letos nebudu mit cas/prostor ani online organizovat (resit
recniky apod.)

Je tady nekdo, kdo se chce organizace SotM ujmout?

Za sebe navrhuji udelat clenskou schuzi v ramci kvartalniho piva
(online, pripadne i offline jako posledne v Brne), cimz bude splnena
zakonna povinnost. Pokud nekdo nachysta/domluvi nejakou prednasku, jde
to k tomu jako SotM pridat ve stejny termin.

Co vy na to?

Dotaz na Slovensko - byl by pripadne nejaky zajem se zucastnit
(online) - od pokecu po nejakou prednasku apod?

(clenska schuze musi byt oznamena dle stanov nejpozdeji 30 dnu predem)

Diky tom.k

to osm_sk, OpenStreetMap Czech Republic
Ahoj,

On Thu, Oct 7, 2021 at 11:21 AM Tom Ka <tomas.k...@gmail.com> wrote:
Dotaz na Slovensko - byl by pripadne nejaky zajem se zucastnit
(online) - od pokecu po nejakou prednasku apod?

asi ano - online popocuvat co mate nove (hoci odoberam vas mailing list) :-)

a ak by bol zaujem, mozem strucne porozpravat co je za (dva?) roky nove na freemap.sk a ake mam/mame plany.

Andrej Shadura

Ahoj,

On Thu, 7 Oct 2021, at 11:20, Tom Ka wrote:
> [...]
> zakonna povinnost. Pokud nekdo nachysta/domluvi nejakou prednasku, jde
> to k tomu jako SotM pridat ve stejny termin.

Na pivo by som do Brna aj zašiel asi 🙂

--
Cheers,
Andrej