cislo parcely na brane

瀏覽次數:65 次
跳到第一則未讀訊息

Jozef Riha

未讀,
2022年1月31日 清晨5:30:572022/1/31
收件者:Openstreetmap Slovakia
ahojte,

len taka zaujimavost (aj ked mozno pre kazdeho nie). uz ste sa stretli s tym, aby na brane domu bolo miesto standardneho supisneho(/orientacneho) cisla cislo parcely? ja som na to narazil az teraz a dost som sa zamotal, kym som prisiel na to, co som to vlastne vyfotil:

obrázok.png

未讀,
2022年1月31日 清晨6:32:122022/1/31
收件者:Openstreetmap Slovakia
Mala by požiadať mesto o pridelenie ulice a orientačného čísla. Adresu chatky má iba so súpisným.

Screenshot 2022-01-31 at 12-26-55 Poskytnutie referenčných údajov podľa identifikátora adresy.png

Dátum: pondelok 31. januára 2022, čas: 11:30:57 UTC+1, odosielateľ: jose1711

Pavol Gombos

未讀,
2022年2月16日 清晨5:07:292022/2/16
收件者:osm...@googlegroups.com
Parcela nie, ale uz som videl vselijake samodomo cislovania v zahradkarskych lokalitach, kde sa uz aj trvalo byva.
Postarka tam nechodi, ale kurieri asi ano.

po 31. 1. 2022 o 11:30 Jozef Riha <jose...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAOGszj3MvdVY4WKy7yU8_2VvfZWu2PSwCGjAEbMsGnsZ8g50yg%40mail.gmail.com.

Jozef Vince

未讀,
2022年2月16日 清晨6:10:222022/2/16
收件者:osm...@googlegroups.com

Mozno to bude tym, ze supisne a orientacne cislo sa dava budovam, a ked nie je budova... potom nie je ani adresa (teda nie je cislo) ...

d.

image001.png

Aceman444

未讀,
2022年2月16日 清晨7:08:452022/2/16
收件者:Openstreetmap Slovakia
Nejaka struktura v tom katastri je, pod cislom 1389/2

Dátum: streda 16. februára 2022, čas: 12:10:22 UTC+1, odosielateľ: Didoa

Dodko

未讀,
2022年2月16日 上午8:17:242022/2/16
收件者:Openstreetmap Slovakia
Je tam stavba Budova pre šport a na rekreačné úcely (chatka) so súpisným číslom.

Dátum: streda 16. februára 2022, čas: 13:08:45 UTC+1, odosielateľ: Aceman444

Aceman444

未讀,
2022年2月16日 上午10:50:182022/2/16
收件者:Openstreetmap Slovakia
Cize tam je supisne cislo na chatke, napriek tomu si majitel tresol na plot uplne ine cislo? Ale to supisne ma dost vysoke, takze asi je dost nove a este nevymenil tabulku :)

Dátum: streda 16. februára 2022, čas: 14:17:24 UTC+1, odosielateľ: Dodko

Dodko

未讀,
2022年2月16日 上午11:09:282022/2/16
收件者:Openstreetmap Slovakia
To súpisné je pridelené od 28.2.2003.
27.4.2016 dostala adresa GPS súradnice
25.6.2019 pošta pridelila adrese PSČ
15.7.2020 bola opravená poloha adresného bodu
identifikátor adresy ref:minvskaddress je v stĺpci buildingIndex
supisne.PNG

Dátum: streda 16. februára 2022, čas: 16:50:18 UTC+1, odosielateľ: Aceman444

Aceman444

未讀,
2022年2月16日 上午11:35:042022/2/16
收件者:Openstreetmap Slovakia
No tak potom uz tazko nejako obhajit. Mozno recesista :)

Dátum: streda 16. februára 2022, čas: 17:09:28 UTC+1, odosielateľ: Dodko
回覆所有人
回覆作者
轉寄
0 則新訊息