FastDraw plugin

MisoBqi

to Openstreetmap Slovakia
Podľa mňa užitočný plugin, možno niekto nepozná  JOSM/Plugins/FastDraw - OpenStreetMap Wiki

Martin Ždila

to osm_sk
kedysi som to skusal, s myskou, a potom aj s wacom tabletom, ale viac mi vyhovuje rucne klikanie, ktore mi prislo aj presnejsie.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/9561edc3-6e1e-4403-80d7-0ef626e3755fn%40googlegroups.com.

Filip C

to Openstreetmap Slovakia
Ja to používam na landuse. A namiesto toho, aby som musel klikať myškou používam medzerník. Buď ho len kliknem pre bod, alebo držím keď chcem, aby mi to dávalo body automaticky. Veľmi dobrá vec. Nie tak dávno som prišiel na to, že body, ktoré sú v tom móde pridané sa dajú aj posúvať (vyjdem myšou na bod kliknem a ťahám). Doteraz keď som dal bod na zlé miesto, tak som čiaru ukončil a bod posunul ručne, ale bolo to otravné.

Filip

Dátum: sobota 24. septembra 2022, čas: 20:19:27 UTC+2, odosielateľ: Martin Ždila