Ir al primer mensaje no leído

Erik H

no leída,
13 jun 2022, 3:07:47 a.m.13/6/22
para Openstreetmap Slovakia
Dobrý deň prajem.
V prvom rade sa chcem poďakovať za mapy ktoré vytvárate , aplikácia na mobil je častou súčasťou mojich turistických výletov a je to skvelá pomôcka.
A aj kvôli tomu som ich chcel nahrať do hodín Garmin Fenix 7X a tu nastal problém.
Napriek tomu že som nahral mapy rôznymi spôsobmi ( priamo prenos, mapinstall )
vždy mapa na tých hodinách vyzerala zle , chýbali časti ulíc , časti máp a vykreslenia, chýbali farebné označenia chodníkov a podobne.
Viete mi prosím poradiť čo môže byť zle ? Má s tým niekto skúsenosť
Či je proste problém v tom že to hodiny nezvládajú?
Jednalo sa mi totiž o to aby som mal v hodinách aj farbene vyznačené turistické chodníky ako slovenské tak aj chodníky v Európe - alpách.
Tak isto ešte jedna otázka keby sa to podarilo a fungovala by mapa Slovenska na hodinách ako môžem dostať do nich potom aj celú mapu Európy vrátane chodníkov  a vrstevníc tak ako je tu na freemap Slovakia ( vyzerá proste skvele )
Ďakujem krásne za radu a prajem pekný deň

kayle

no leída,
14 jun 2022, 12:37:06 a.m.14/6/22
para osm...@googlegroups.com,havas...@gmail.com
Dobrý deň,
ďakujeme za pochvalu.

Teraz k problému. Skúšali ste túto verziu mapy? http://download.freemap.sk/garmin/freemapSKtopo.gmapsupp.latin1.zip
Malo by stačiť nahrať súbor do zariadenia (garmin priečinok) a malo by to fungovať. Viď https://mapa.garmin.sk/instalacia.html
Garmin hodinky nemám, ale v Oregone mi to funguje.
Tie chýbajúce časti Vám neviem povedať, nenapadá ma čo by to spôsobovalo.

Momentálne generujeme mapy len pre SK a CZ. Ak chcete iné krajiny, tak tie sa dajú stiahnuť z https://garmin3.bbbike.org/ Len samozrejme mapa bude vizuálne iná od verzia čo sa generuje u nás.

Dňa 13.6.2022 o 8:58 Erik H napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/5b856b34-c43f-4633-bb4f-1192c8b2ddd1n%40googlegroups.com.

Erik H

no leída,
14 jun 2022, 5:20:06 a.m.14/6/22
para Openstreetmap Slovakia
Skúsil som znova ale je to to iste ... Časti mapy prekrývajú ako keby iné údaje napr. keď je zakreslený les , prekryje všetko ostatne ( cesty , chodníky vrstevnice a pod..., ) cesty zobrazuje kade tade len čiastočne a chodníky farebne ani nehrozia a podobne...
Nič asi to nepôjde je mi to ľúto ale vzdávam to ,už som skúsil všetko.
Ale aj tak ďakujem za snahu.

Dátum: utorok 14. júna 2022, čas: 6:37:06 UTC+2, odosielateľ: kayle

synalik

no leída,
14 jun 2022, 7:47:19 a.m.14/6/22
para osm...@googlegroups.com
ahoj, skús sa pozrieť, popýtať chalana tu:

prípadne skús jeho mapu...

Dňa ut 14. 6. 2022, 11:20 Erik H <havas...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/96cf9a1f-64e2-4707-bd51-51a2bb2926f8n%40googlegroups.com.

kayle

no leída,
14 jun 2022, 8:50:45 a.m.14/6/22
para osm...@googlegroups.com
Ešte ma napadlo, nie je tam viac aktívnych máp pre SK?

Dňa 14.6.2022 o 11:18 Erik H napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/96cf9a1f-64e2-4707-bd51-51a2bb2926f8n%40googlegroups.com.

rasto trubac

no leída,
14 jun 2022, 8:54:52 a.m.14/6/22
para Openstreetmap Slovakia
Fenix obsahuje vlastnu vstavanu mapu Topoactive Europe. Pokryva celu europu ale nema farebnu schemu ako freemap teda nema farebne chodniky...
Ak do Fenixa stiahnes aj freemap tak potom v nastaveni map vypni topoactive a ponechaj zobrazovat len freemap.

RT

Dátum: utorok 14. júna 2022, čas: 13:47:19 UTC+2, odosielateľ: braňo valach

Erik H

no leída,
15 jun 2022, 3:58:25 a.m.15/6/22
para Openstreetmap Slovakia
Ahojte

Braňo Valach
Ďakujem krásne za tip skúsim ešte teda ich mapu uvidíme ako to bude vyzerať

Kayle
Nie nieje,  samozrejme ostatné mapy som deaktivoval (vypol)

Rasto trubac
Tak veru rasto obsahuje ale ak si ju videl tak to nieje žiadna sláva a neni to len o farbe chodníkoch ale o všeobecne informáciách a spracovaní.
Samozrejme sú to hodinky a nie navigácia a nečakám od toho zázraky ale aj tak....
Ano ako vravíš tak sa to robí a aj stalo a dokonca som menil aj ďalšie nastavenia ako sú detaily , témy , a podobne ale nepomohlo.

Tak či onak Vám ďakujem za odpovede ak niekoho ešte dačo napadne budem rád za správu a nápady.

Dátum: utorok 14. júna 2022, čas: 14:54:52 UTC+2, odosielateľ: rasto trubac

kayle

no leída,
6 jul 2022, 12:21:12 a.m.6/7/22
para osm...@googlegroups.com
Môžete ešte raz skúsiť či nezobrazuje (vypadávajú) niektoré časti? Menil som pár drobností a rád by som zistil, či to nejako ovplyvnilo a nemám to ako vo Fenix-och odskúšať.
Ďakujem.

Dňa 15.6.2022 o 9:57 Erik H napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/fa24bcd3-b775-4774-a858-d8c3d1ec9950n%40googlegroups.com.

Erik H

no leída,
7 jul 2022, 4:52:36 a.m.7/7/22
para Openstreetmap Slovakia
Dobrý deň
Medzičasom som si za 15 eur kúpil do nich mapu od Talkytoaster a funguje fajn...
Ale odskúšal som teraz teda freemap na váš podnet a zistil som že som vyhodil zbytočne 15 eur ...
Teraz fungujú freemap SK parádne , žiadne výpadky , chyby ( aspoň zatiaľ na rýchlo som nepostrehol ), farebne označuje chodníky,
naozaj vyzerá to mega dobre !!!!
Ďakujem skvelá práca !!!
Ešte keby aj alpy boli takto ako sú tu na freemap pripadne ako freemap vyzeraju teraz v mojich Fenixoch
tak to by bola že úplná pecka :-D

Dátum: streda 6. júla 2022, čas: 6:21:12 UTC+2, odosielateľ: kayle

kayle

no leída,
7 jul 2022, 1:10:54 p.m.7/7/22
para osm...@googlegroups.com
Žeby som dal malý "teaser"?

Na štvrtok 7. júla 2022 10:23:29 CEST Erik H napísali:

teaser.png
Responder a todos
Responder al autor
Reenviar