naposledy skontrolovane vtedy a vtedy

miro.j...@gmail.com

Ahojte

Existuje nejaký tag ktorý by povedal "táto vec je stále aktuálna a v poriadku, aj keď sa nóda 5 rokov nemenila"? Alebo "naposledy skontrolované vtedy a vtedy"?

Moja motivácia je, že ak vidím niekde v zabudnutej dedinke obchod a jeho "modified" je 5 rokov späť tak ma to tam ťahá skontrolovať otváracie hodiny. Ak by som videl že to niekto pred mesiacom skontroloval tak by som tam nešiel. :-)

Druhá motivácia je, že občas idem krížom cez mesto, skontrolujem otváracie hodiny na všetkých podnikoch, ale potom neviem povedať či som na obchode otváracie hodiny nezmenil lebo sa nezmenili, alebo preto že som na tento podnik zabudol.

 ahoj,  Miro

Chcete-li uvést kontrolu specifické značky, pak klíč sestavte z více slov oddělených dvojtečkou, např. check_date:collection_times=* nebo check_date:opening_hours=*.

Dátum: pondelok 28. marca 2022, čas: 12:14:02 UTC+2, odosielateľ: miro.j...@gmail.com

miro.j...@gmail.com

Super, vďaka!
  Miro

Dátum: pondelok 28. marca 2022, čas: 12:17:28 UTC+2, odosielateľ: Dodko