OsmAnd - import dat

Vladimir Kosorin

Používam na mapovanie aplikáciu OsmAnd.
Ak mám nejaké data odložené (súbor .GPX aj fotky), neprišiel som na to, ako všetko importovať späť do aplikácie OsmAnd. Import je iba v záložke Stopy/Tracks. Ak sa použije, importuje sa len samotná stopa - bez fotiek. Záložka A/V NOTES možnosť  importu nemá.
Vie niekto poradiť ako na to ?

miro.j...@gmail.com

To veru neviem.
Viem iba naimportovať tieto GPX + fotky do JOSM editora.
V GPX je informácia o tom, že je spravená nejaká poznámka, a v súbore nájdem túto poznámku.
Ak fotoaparát uložil pozíciu do fotografie, tak sa tá dá pozrieť priamo na mape cez ikonku fotky.

 ahoj, Miro

Dátum: utorok 29. novembra 2022, čas: 21:22:19 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com

Vladimir Kosorin

Tak už som na niečo prišiel.
Súbor GPX  a Fotky treba nakopírovať  (akoby vrátiť) tam kde boli uložené !  Teda GPX do TRACKS a fotky + hlasové záznamy + videá do A/V NOTES.  Je to v adresári NET.OSMAND.  Ten treba pohľadať.
Keďže každé je v inom adresári, treba robiť dva kroky - 2 kopírovania. Trochu pracné, ale ide to potom. Ak si niekto zmenil miesto ukladania, musí to hľadať tam .

Škoda, že FAJN aplikácia nemá okno na IMPORT aj v záložke A/V NOTES. To my tu nevyriešime. To by bolo treba komunikovať s autormi aplikácie -  zrejme v Engl.
PS: Import z OsmAndu do JOSM funguje aj mne bez problémov.
Zdravím, Vlado

Dátum: streda 30. novembra 2022, čas: 13:04:23 UTC+1, odosielateľ: miro.j...@gmail.com

Jozef Riha

je mozne, ze autori osmand nad importom smerom *do* aplikacie nikdy nepomyslali.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/6f9b6f53-45ab-4b84-ba7f-4d3970648d34n%40googlegroups.com.

Vladimir Kosorin

Súhlasím, ale opakujem, je to na škodu veci. Zmapované veci si viete pozrieť spätne, aj bez IP.

Dňa 30.11.2022 o 14:24 Jozef Riha napísal(a):

Vladimir Kosorin

 https://docs.osmand.net/docs/user/

Dátum: streda 30. novembra 2022, čas: 14:27:11 UTC+1, odosielateľ: Vladimir Kosorin

Jozef Riha

nejak mi unika pointa. vlado, vysvetlis prosim, co si tym odkazom chcel povedat? dakujem, jose

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/541fec9f-fc2a-4d25-ac2e-2d06ccae1e3an%40googlegroups.com.