Vespucci - an OSM Editor

Tomas Vanco

objavil som možno niečo čo je známe, ale pre mňa novinka. Editor OSM do mobilu Vespucci.
https://play.google.com/store/apps/details?id=de.blau.android
By ma zaujímalo či to niekto skúšal, prípadne používa a aké sú jeho skúsenosti.

Miro Mirecnet

Už tu bolo o tom vlákno.

Skús aj Vespucci.

Na gamifikované dopĺňanie údajov odporúčali StreetComplete.

st 10. 2. 2021 o 17:46 Tomas Vanco <tva...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAP%3De9On4MJzSdB2mocki6g7C-cZr%2BNqc%2BBmg8-VQOQsQz-_qvA%40mail.gmail.com.

Raz som skúsil vložiť obchod v teréne, len to dlhšie trvá ako cez PC.
Upravovať mapu na malej obrazovke je kus nepraktické a nevedel som vypnúť, aby mi toľko nepípalo hlásením chýb v okolí.
Radšej používam na zber údajov OSMTracker a nazbierané dáta si pohodlne otvorím v JOSM.

Dátum: streda 10. februára 2021, čas: 17:46:55 UTC+1, odosielateľ: šegi ;)

Presne tak, hlasi to podivne chyby v okoli, to asi treba ignorovat.
Ale na jednoduchu zmenu tagov objektu, ci pridanie POI sa to nudzovo da pouzit, ak je poruke len mobil. Na kreslenie ploch ci budov je to samozrejme nepresne.

Dátum: streda 10. februára 2021, čas: 21:12:14 UTC+1, odosielateľ: Dodko

Tiez som skusal kedysi, ale ani 10" tablete nebolo editovanie ziadna slast :-)

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/27550b2b-446a-4b8b-b664-1c51c833c6d0n%40googlegroups.com.

Tomas Vanco

Vďaka.
Natrafil som na to na Transifex a uvažoval som či prispiet nejakými prekladmi. Ale asi budem radšej venovať čas iD to vyzerá že má väčšie využitie.