Freemap mapy v Locus Pro

Michal Štecák

Zdravím. Vymazali sa niekomu z vás po nedávnej aktualizácii online mapy od Freemap v rámci Locus Pro? Ostal mi tam už len DMR5 hillshade, Lesné cesty NLC a Ortofotomozaika SR...Chýba mi hlavne mapa Outdoor, ktorú som občas využíval kvôli integrovanému dmrku. Vďaka za odpoveď.

Ivan Šípka

Sérus. Áno aj mne sa vymazala, neviem prečo sa to stalo, ale dá sa tá mapa bez problému znova pridať.
Ivan.

Ahoj,