ahojte poprosim keby ste zmazali ten chat ze vandalizmus andrew moris

Tyler Willson

ahojte poprosim keby ste zmazali ten chat ze vandalizmus andrew moris

Jan 4, 2024, 7:21:17 AMJan 4
to Openstreetmap Slovakia
Čo bolo zámerom tvojich úprav v okolí Stredná odborná škola strojnícka, Bánovce nad Bebravou?

Dátum: nedeľa 24. decembra 2023, čas: 20:44:58 UTC+1, odosielateľ: Tyler Willson

Tyler Willson

Jan 5, 2024, 2:14:24 AMJan 5
to osm...@googlegroups.com
Ja tu byvam to preto som tam upravil ze ci by ste zmazali ten chát pls

Jooop

Dňa 1/4/24 o 1:21 PM užívateľ Dodko <ircd...@centrum.sk> napísal:

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/806e8987-6deb-477c-ab10-1fa4c3cf256an%40googlegroups.com.

Jan 21, 2024, 2:52:51 PMJan 21
to Openstreetmap Slovakia
Bohuzial, Vase "upravy" su velmi pochybneho charakteru, ako Vam mnohi napisali do prislusnych sad zmien.
Su bud v rozpore so skutocnostou, alebo s pravidlami mapovania v OSM.
Nevidel som, ze by ste na niektory komentar reagovali.
Takze zatial to vyzera, ze "chat" (komentare) maju zostat a odstranene maju byt Vase zeny.

Dátum: piatok 5. januára 2024, čas: 8:14:24 UTC+1, odosielateľ: Tyler Willson
Ja tu byvam to preto som tam upravil ze ci by ste zmazali ten chát pls

Jooop

Dňa 1/4/24 o 1:21 PM užívateľ Dodko <> napísal:

[...]

V prípade, že chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, zašlite e-mail na adresu