turisticke znacenie v Rakusku

Milos Halecka

casto sa pohybujem v horach v Rakusku a uz davno som si vsimol, ze navigacne appky (mapy.cz, komoot, ...)sa dost casto lisia od reality hlavne v tom, ze turisticke trasy bud nie su zaznacene, alebo su zaznacene zle (path vzdy existuje, otazka je ci je dana marked trail oznacena). Pozeral som priamo na data OSM a ta chyba ide odtial. Nie je to ojedinely jav.

Samozrejme ze si to viem zistit aj googlenim, ale pisem preto, ci niekto s tym uz nahodou nemal skusenost. Su miestni mapperi menej dosledni, alebo to tam funguje inak? Nerad by som im robil zasahy, ktore budu rusit nejaku ich "firemnu kulturu"

Dik

milos

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAKh_2s3%2BUqt503iJ1YK6pXfKVoA90biNON6fbNxw1B6TqS2h8g%40mail.gmail.com.

--