Smerovník

Filip C

Mar 20, 2021, 4:15:56 PMMar 20
to Openstreetmap Slovakia
Ahojte,

neviete prosím Vás, či sa mapujú aj takéto "smerovníky nesmerovníky" ako tourism=information & information=guidepost ?
IMG_20210320_130723.jpg

Aceman444

Mar 20, 2021, 5:58:39 PMMar 20
to Openstreetmap Slovakia
Zdravim, mne sa zda, ze som take videl zakreslene. Cyklorazcestniky ani viac info nemaju, toto je asi dostatocne.

Len treba pridat bicycle=yes na ten razcestnik, k tomu co ste napisali, aspon JOSM to tak robi.

Dátum: sobota 20. marca 2021, čas: 21:15:56 UTC+1, odosielateľ: filipk...@gmail.com

Robert Nádvorník

Mar 21, 2021, 5:19:03 AMMar 21
to Openstreetmap Slovakia
Zdravim.
Osobne by som toto neznacil ako cyklosmerovnik. Je to len obdoba sipky na strome pri malovanom C alebo turistickom znaceni. Vzhladom na to, ze nic vhodne na umiestnenie v okoli nie je, tak to osadili na takto.

Dátum: sobota 20. marca 2021, čas: 22:58:39 UTC+1, odosielateľ: Aceman444

Tibor Jamečný

Mar 21, 2021, 2:07:15 PMMar 21
to osm...@googlegroups.com
On Sat, Mar 20, 2021 at 9:16 PM Filip C <filipk...@gmail.com> wrote:
Ahojte,

neviete prosím Vás, či sa mapujú aj takéto "smerovníky nesmerovníky" ako tourism=information & information=guidepost ?

Ahoj,

ja zaznacujem aj takeho "odlahcene" smerovniky. Obsahuju stale tabulky s cislom trasy a smerom, namontovane na vlastnej tyci, a oproti "plnohodnotnej" verzii im chyba len nazov a vzdialenost v kilometroch. Kedze kilometre do OSM neznacime, tak sa odlisuju len chybajucim tagom "name".

T.

MisoBqi

Mar 21, 2021, 3:54:57 PMMar 21
to Openstreetmap Slovakia
Zdravím,

prikláňam sa skôr k názoru nezaznamenávať. Je to len obdoba značkárskych kolov na peších trasách (kde občas tiež bývajú plechové šípky, ak sa trasa lomí). Nie je to zďaleka v zmysle Tag:information=guidepost - OpenStreetMap Wiki

Michal

Dátum: nedeľa 21. marca 2021, čas: 19:07:15 UTC+1, odosielateľ: Tibor Jamečný

Martin Ždila

Mar 21, 2021, 4:59:45 PMMar 21
to osm_sk
On Sun, Mar 21, 2021 at 8:55 PM MisoBqi <mi...@hiking.sk> wrote:
[...]

ja to zaznamenavam.

ale ak to nehcete ako guidepost, tak mozete aspon takto:

information trail_blaze

route_marker

node A marker that shows the position of the way. Could be a symbol, a short pole or a painted marking.
Note: 2 tagging variants currently in use.

--
Martin Ždila

Miroslav Kostial

Mar 21, 2021, 7:26:29 PMMar 21
to osm...@googlegroups.com
Podľa mňa má zmysel zaznačiť aj takýto smerovník. Vo vysokohorskom teréne ( napríklad cyklotrasa cez Krížnu ) to má určite zmysel. Keď sa pokazí počasie, nedá sa poriadne orientovať a je dobre vedieť, kde mám podľa mapy očakávať napríklad odbočenie.

so 20. 3. 2021 o 21:16 Filip C <filipk...@gmail.com> napísal(a):
Ahojte,

neviete prosím Vás, či sa mapujú aj takéto "smerovníky nesmerovníky" ako tourism=information & information=guidepost ?

--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/7a8b9f74-dbf2-4a2b-846f-73e4571bfa15n%40googlegroups.com.

Michal Rusina

Mar 22, 2021, 4:43:32 AMMar 22
to osm...@googlegroups.com
Na miestach kde je pokope tychto tyciek viac (turisticka + nejake cyklisticke, lebo premotivovana obec a eurofondy) toto vyrazne zneprehladni mapu, specialne na malych zariadeniach.

Martin Ždila

Mar 22, 2021, 4:45:07 AMMar 22
to osm_sk
On Mon, Mar 22, 2021 at 9:43 AM Michal Rusina <em...@michalrusina.sk> wrote:
Na miestach kde je pokope tychto tyciek viac (turisticka + nejake cyklisticke, lebo premotivovana obec a eurofondy) toto vyrazne zneprehladni mapu, specialne na malych zariadeniach.

Ktoru mapu konkretne? Na OSM su zaloze stovky map. Prosim priklad.

Michal Rusina

Mar 22, 2021, 6:11:58 AMMar 22
to osm...@googlegroups.com
Pouzivam export z freemap.sk v Garmin hodinkach.

Aceman444

Mar 23, 2021, 5:59:00 PMMar 23
to Openstreetmap Slovakia
Ja ich tiez znacim.

Dátum: nedeľa 21. marca 2021, čas: 21:59:45 UTC+1, odosielateľ: Martin Ždila