Nepripojene cesty

Er Slo

aky mate nazor na taketo osamotene cesty? Je to k niecomu dobre? Nie je to skoda nespojit s ostatnou cestnou sietou ked uz to kreslim? Od toho uzivatela ich je celkom dost

...potom je to aj vela nepripojenych ciest, pripadne pripojene na plot, na dolinu, pripadne prekrizena s inou bez spolocneho bodu

uz som mu viackrat v minulosti pisal skrz utesy, ktore tiez nemapuje idealne, ale ziadna odpoved ani naprava a ide si svoje

miro.j...@gmail.com

Je dosť možné že je to armchair mapping, alebo že nevie ako správne mapovať - že tie cesty treba pripájať.
Ak neodpovedá tak ostáva asi iba to po ňom opravovať .
  Miro

Dátum: utorok 18. októbra 2022, čas: 10:31:06 UTC+2, odosielateľ: Er Slo

Er Slo

zeby to nevedel? no mozne to je, cakal som ci tu niekto nenapise trebars nejaky dovod o ktorom neviem alebo ma nenapadol :)

Dátum: utorok 18. októbra 2022, čas: 13:40:14 UTC+2, odosielateľ: miro.j...@gmail.com

Su to podzemne cesty, ktore sa na tie ostatne nepripajaju :)

Dátum: streda 19. októbra 2022, čas: 16:30:08 UTC+2, odosielateľ: Er Slo