ups, urobila som chybu, viete mi poradit co dalej?

Adela Švončinárová

zdravim,

sakra urobila som pruser a teraz neviem ako s toho von.
ked som sa predchvilou prihlasovala na osm. tak som videla ze sa da prihlasit aj cez google ci facebook.
tak som sa chcela prihlasit googlom.
ale hovorim si ok tak odstranim povodne konto a potom sa tym googlom prihlasim.
ale teraz mi nejde ani prhlasit sa googlom, a nejde mi ani znovu sa zaregistrovat, a ani prihlasit sa povodnymi udajmi, takze sa tam neviem dostat.
poradil by niekto nieco?
inym emailom sa registrovat nemozem, lebo iny nez tento nemam, a ani ho neplanujem zakladat.
Dakujem vam za pripadnu radu,

Adela.

ahoj adela,

prihlasovala si sa stale k tomu istemu uctu. je totiz mozne sa prihlasit bud zadanim hesla (ulozene v OSM) alebo overenim e-mailovej adresy (gmail/facebook). pri odstranovani uctu sa pise: Pozor! Odstránenie účtu je konečné a nie je možné ho vrátiť späť. takze sa obavam, ze budes musiet zakladat ucet novy. pri registracii mozes pouzit nieco ako mojpovod...@gmail.com (vsimni si tu +2) - je to len forward a OSM ho akceptuje.

zdravi,

jose

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAJkbs6OsKZ6R%3Dz4K76AkwZg3GyDYqV6Ha6dLBeue51pTur0PFA%40mail.gmail.com.

Adela Švončinárová (adelcia)

to som nejak nepochopila?
ajkeby som pripustila ze teda sa tam googlom neprihlasim, ale chcela tam mat konto odnuli tak ako na to presne?
lebo moj povodny email:
 mi pri registracii zobrat nechce, ze uz som ho pouzila.
tak to vyzera ako keby tam to konto stale niekde bolo.

Dátum: sobota 15. apríla 2023, čas: 8:53:56 UTC+2, odosielateľ: Jozef Riha

na registraciu pouzijes napr. slowaczka....@gmail.com

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/768b5da2-9cf6-46a1-b96a-6bf295706d5dn%40googlegroups.com.

Adela Švončinárová

aha .. az takto .. okey. tak ja necham ten email otvoreny, idem urobit registraciu, a dam vediet este v tomto emaili ako to dopadlo.

okey hlasim sa neskor a kopirujem nasledovne:
"Skontrolujte vašu emailovú adresu!
Poslali sme vám potvrdzovací e-mail. Potvrďte svoje konto kliknutím na odkaz v e-maili a budete môcť začať mapovať."
tak paraada
este raz diky, a uz si dam pozor na podobne hranie sa s kontami, nechcem to domr ... druhi krat.

so 15. 4. 2023 o 14:47 Jozef Riha <jose...@gmail.com> napísal(a):
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".
Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny a všetkých jej tém, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAOGszj25XTqqVVnOhpA21YPiEWPbGG6sfShQ8PCxvFRUj71c0A%40mail.gmail.com.