uzivatel Grannymeg

124 views
Skip to first unread message

Er Slo

unread,
Oct 2, 2022, 4:55:06 AM10/2/22
to Openstreetmap Slovakia
zdravim, co s tymto userom, resp. s jeho sadami zmien? V poslednych dnoch spravil vela changesetov, nie vsak idealne....napr. ak je budova z 2 casti a jedna cast obsahuje adresy, tak on vymazal akurat tu cast s adresami a tu druhu upravil...pritom to mal spravit presne opacne, aby zachoval adresy...napr.



...nerobil to takto vzdy ale vela adries je pomazanych

a co znamena hotosm-project-8934 #psk #unipo_mappers #youthmappers? uz som to videl u viacerych ale neviem co to je za projekt, nieco ako maproulete?

Jakub Jelen

unread,
Oct 2, 2022, 5:01:51 AM10/2/22
to osm...@googlegroups.com
Hot osm task je tu:

Pokud jsou ve zmenach chyby, okomentujete changeset.

Jakub


--
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom skupiny "Openstreetmap Slovakia".
V prípade, že chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, zašlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/5ac10762-358e-4453-9522-af2be14f43f6n%40googlegroups.com.

Er Slo

unread,
Oct 2, 2022, 5:14:25 AM10/2/22
to Openstreetmap Slovakia
no komentar je potrebny v kazdom pripade, otazka je co s tymi predoslymi sadami, ktorych nie je zrovna malo

Dátum: nedeľa 2. októbra 2022, čas: 11:01:51 UTC+2, odosielateľ: jak...@gmail.com

Aceman444

unread,
Oct 2, 2022, 5:40:58 AM10/2/22
to Openstreetmap Slovakia
Taktiez straca hodnoty building (napr. detached meni na yes) a preco nici obrysy presne z kapora na obkreslovanie od oka podla Orotofoto? A preco vobec zlucuje budovy ked su zakreslene ako dve? Porovnava si to s katastrom?

Navrhujem vsetky budovy revertovat, nie je to ziadne zlepsenie a nici dobre data. Tie zmeny landuse=residential a nejake pridane cesty mozno OK.

Dátum: nedeľa 2. októbra 2022, čas: 11:14:25 UTC+2, odosielateľ: Er Slo

Er Slo

unread,
Oct 2, 2022, 6:12:34 AM10/2/22
to Openstreetmap Slovakia
som za...akurat neviem ci sa to naraz revertovat, ked tych zmien je vela...kto vie dobre anglicky, dajte mu komentar akoby to mal robit, aby nemazal adresy, nemenil detached atd

Dátum: nedeľa 2. októbra 2022, čas: 11:40:58 UTC+2, odosielateľ: Aceman444
Message has been deleted

arik123max

unread,
Oct 2, 2022, 8:24:23 AM10/2/22
to Openstreetmap Slovakia
Ku changesetu som pridal komentár, dúfam že som tam zahrnul všetky spomenuté veci a komentár dáva zmysel.

Max

Er Slo

unread,
Oct 4, 2022, 2:17:00 PM10/4/22
to Openstreetmap Slovakia
Vďaka, myslím že komentár je dostatočný.. Tak teda nejaký návrh ešte co s tým? Da sa to revertovat naraz, alebo sa to musí po jednom? 

Dátum: nedeľa 2. októbra 2022, čas: 14:24:23 UTC+2, odosielateľ: arik123max

BelKed

unread,
Oct 4, 2022, 3:22:41 PM10/4/22
to Openstreetmap Slovakia
Navrhoval by som napísať ešte raz, ale tentokrát by som spomenul, že neodpovedanie môže viesť k zablokovaniu jeho účtu DWG (Data Working Group).
Ako pozerám, daný užívateľ kreslí naďalej, čiže by si snáď mal všimnúť, že mu prišla nejaká notifikácia... Poprípade, za pokus stojí kontaktovať ho cez súkromnú správu.

A áno, dá sa to revertnúť naraz, akurát "zmiznú" aj časti changesetu, ktoré by sme ta asi chceli zachovať (ako napríklad tie cesty).
Je na to viacero nástrojov, odporúčam pozrieť wiki – Change rollback.
Dajú sa ale aj revertovať len časti changesetu, akurát to by bolo celkom dosť prácne...

Dátum: utorok 4. októbra 2022, čas: 20:17:00 UTC+2, odosielateľ: Er Slo

Er Slo

unread,
Oct 5, 2022, 1:50:19 AM10/5/22
to Openstreetmap Slovakia
Asi som to zle napísal, myslel som naraz tie budovy z changesetov aby sa to práve muselo robiť po jednom changesete... No mapuje ďalej ale nie u nás, nechcem však vidieť co porobil aj v iných krajinách keď ma takmer 11 000 zmien behom 1,5 roka 

Dátum: utorok 4. októbra 2022, čas: 21:22:41 UTC+2, odosielateľ: BelKed

BelKed

unread,
Oct 6, 2022, 9:52:26 AM10/6/22
to Openstreetmap Slovakia
Áno, dá sa to revertnúť aj takto, teraz som sa aj o to pokúšal, ale ako tak pozerám, bude to treba kontrolovať, keďže niektoré budovy zmenili tvar od importu z 2011 a niektoré mi ani neoznačilo, keďže OSM nejako špeciálne  vyhodnocuje, kedy sa mení celá budova (way) a kedy len jej body (node)...

Ak treba, viem uploadnúť changeset, ktorý revertne tie budovy, ale, ako vravím, treba prejsť jednotlivo všetky úpravy, čo by som urobil.

Dátum: streda 5. októbra 2022, čas: 7:50:19 UTC+2, odosielateľ: Er Slo

Er Slo

unread,
Oct 6, 2022, 2:01:22 PM10/6/22
to Openstreetmap Slovakia
Dátum: štvrtok 6. októbra 2022, čas: 15:52:26 UTC+2, odosielateľ: BelKed
Áno, dá sa to revertnúť aj takto, teraz som sa aj o to pokúšal, ale ako tak pozerám, bude to treba kontrolovať, keďže niektoré budovy zmenili tvar od importu z 2011 a niektoré mi ani neoznačilo, keďže OSM nejako špeciálne  vyhodnocuje, kedy sa mení celá budova (way) a kedy len jej body (node)...

Ak treba, viem uploadnúť changeset, ktorý revertne tie budovy, ale, ako vravím, treba prejsť jednotlivo všetky úpravy, čo by som urobil.

 to je teda zvlastne, myslim ze klasicky revert plugin s tymto problem nema a vrati budovu vzdy v povodnom stave..tiez by s tym mohlo byt dost prace ak by bolo vela budov pomenenych

BelKed

unread,
Oct 6, 2022, 2:04:10 PM10/6/22
to Openstreetmap Slovakia
Práveže s tým nemá žiaden problém, ale vtedy revertne celý changeset, čiže zmaže aj to, čo nemá...
A my chceme zachovať niektoré časti tých changesetov.
Dátum: štvrtok 6. októbra 2022, čas: 20:01:22 UTC+2, odosielateľ: Er Slo

Aceman444

unread,
Oct 9, 2022, 7:48:49 AM10/9/22
to Openstreetmap Slovakia
Je mozne pouzit reverter plugin, a potom oznacit len body a hrany budov a potom "odostat len vyber".

Potom aj ked vo vrstve mate revertnute (odstranene) napr. cesty, tato zmena sa neodosle na server.

Dátum: štvrtok 6. októbra 2022, čas: 20:04:10 UTC+2, odosielateľ: BelKed
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages