Zmazanie starej fotky z Freemap

Lubos Januska

Dobrý deň,

s odstupom niekoľkých rokov som nahral fotky toho istého prameňa, pričom tú staršiu by asi bolo vhodné zmazať, ale túto možnosť pri nej nevidím. Možno pôjde o nejaký problém s priradením autorstva v databáze, keďže pri novšej fotke tlačítko zmazať vidím.

Alebo to nejako súvisí s tým, že pri kliknutí na filter fotografií si v zozname môžem vybrať dvoch autorov s menom "lubosb", čo sa mi matne marí, že podobný problém už bol...

Stará fotka:

Aktuálny záber:

Ďakujem za odpoveď a prípadne aj za vyriešenie,
Ľuboš

st 20. 4. 2022 o 19:38 Lubos Januska <lub...@gmail.com> napísal(a):
Alebo to nejako súvisí s tým, že pri kliknutí na filter fotografií si v zozname môžem vybrať dvoch autorov s menom "lubosb", čo sa mi matne marí, že podobný problém už bol...

Ahoj,
v databáze existujú dva účty:
- prvý z 2017, pravdepodobne pri migrácii zo starého servera (nevidím žiadne prihlásenie)
- druhý z 2019, prihlasovanie cez OSM.

Viem ti manuálne presunúť staršie fotky do novšieho účtu, ale stále bude možné si vytvoriť ďalší účet s rovnakou emailovou adresou a iným prihlasovaním, napr. Google (viď hlásenie na githube).

T.

Lubos Januska

Ďakujem za objasnenie. Pokiaľ to nebude príliš zložité, môžem poprosiť o presun starých fotiek pod účet s prihlasovaním cez OSM?

št 21. 4. 2022 o 9:49 Lubos Januska <lub...@gmail.com> napísal(a):
Ďakujem za objasnenie. Pokiaľ to nebude príliš zložité, môžem poprosiť o presun starých fotiek pod účet s prihlasovaním cez OSM?

Hotovo:
obrázok.png
Teraz by ti malo ist zmazat aj tu starsiu fotku.

Ak by este niekto chcel spojit svoje ucty, napiste kludne sukromnu spravu.

T.

Lubos Januska

Ďakujem a prajem pekný deň