Stahovanie map - Android a Garmin

miso k

neviem ci len u mna, alebo aj ostatnym, ale mapy sa stahuju tak pomaly, ze sa vlastne ani vobec nestiahnu. Je problem u mna, alebo na strane servera?

Dakujem,
Miso

Tomas Vanco

Ahoj Mišo,
mapu do Locusu som sťahoval cez freemap plugin včera ráno a išlo mi to ~5MB/s

kayle

Garmin mapa mi nikdy nerobila taky problem (resp. nepamatam), locus mapa ide (isla) niekedy pomalsie (oproti garmin) ale stiahne vzdy.

Dňa 18.11.2020 o 11:36 miso k napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/f0fabd05-8eb2-4ae1-9e0b-f5d0d01ddf96n%40googlegroups.com.

miso k

ok, vdaka za info.
mne to niekedy ide velmi, velmi pomaly - oba servery, ale nejako sa to rozbehlo.

M.

Dátum: streda 18. novembra 2020, čas: 12:21:47 UTC+1, odosielateľ: kayle

Jozef Vince

Tipujem, ze vacsina ludi zacne stahovat chvilu po tom, ako vyskoci notifikacia, ze su dostupne aktualizacie map... mapy su na serveri, ktory obmedzuje traffic (aspon boli)...

To by vysvetlovalo to, ze to ide spociatku pomaly... a po case to ide pomerne dobre...

d.