Cyklotrasa a name

aký máte názor na používanie tagu name na účely zapísania odkiaľ a kam trasa vedie?

príklad A:
     type="route"
     route="bicycle"
     name="Bratislava - Bernolákovo - Senec"

príklad B:
     type="route"
     route="bicycle"
     name=""
     from="Bratislava"
     to="Senec"
     via="Bernolákovo"
     description="Bratislava - Bernolákovo - Senec"

ahoj,

podla mna to ma ist urcite minimalne do "description" (alebo "do preč").

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/bdefd8e2-6c2a-437f-9bd5-48a84bdc6d2bn%40googlegroups.com.

synalik

ahoj, ja to dávam do description. Do 'name' dávam ak má cyklotrasa pomenovanie...napr. Pohronská cyklomagistrála.

Dňa ut 7. 12. 2021, 21:47 Martin Ždila <martin...@freemap.sk> napísal(a):

Zdravim, na SR sa napr. pri turistickych trasach dava tato informacia do 'description', kedze trasy asi skutocne nazvy nemaju. Len niektore, napr. 'Stefanikova magistrala' ci tak podobne.

Vidiel som to z 'description' presuvat do 'name' ludi, ktori si myslia, ze ked je taka konvencia pri linkach dopravy, tak to plati aj pri cyklotrasach a turistickych trasach. To iste pre znacky 'from', 'to', 'via' co mate v priklade B.

Pri cyklo relaciach su tieto uz na 'wiki', neviem ci to tak bolo aj v minulosti. Ale pri route=hiking to zatial nie je.

Takze zrejme je spravnejsi priklad B.

Dátum: utorok 7. decembra 2021, čas: 21:12:55 UTC+1, odosielateľ: filipk

A potom sa mi naskytá druhá otázka, za ktorý ste variant?

príklad B1: (smer len do description)
     type="route"
     route="bicycle"
     name=""
     description="Bratislava - Bernolákovo - Senec"

príklad B2: (smer len do rôznych tagov)
     type="route"
     route="bicycle"
     name=""
     from="Bratislava"
     to="Senec"
     via="Bernolákovo"

príklad B3: (smer aj do tagov aj do description)
[...]
Dátum: sobota 11. decembra 2021, čas: 22:18:38 UTC+1, odosielateľ: Aceman444

Myslim, ze B3 poskytuje najviac informacii, aj ked from=Bratislava je teda dost siroke uzemie :) Pri linkach hromadnej dopravy tam ide nazov konkretnej zastavky, co uz je presnejsie urcenie. Cize neviem ake je vyuzitie tejto informacie pri cyklo trasach. Ale na wiki to je.

Dufam, ze ta trasa ma aspon nejake cislo ci aj nejaky iny identifikator. Resp. odkial vzniklo to description="Bratislava - Bernolákovo - Senec" ? Je to len niekoho odhad, alebo to tak eviduje operator trasy?

Nie som vsak odbornik na cyklotrasy (len rad pindam na premotivovane cyklotagovanie (nie tento pripad)), tak pockajme aj na vysvetlenia inych.

Dátum: nedeľa 12. decembra 2021, čas: 20:56:43 UTC+1, odosielateľ: filipk