Rozdielne názvy obcí OSM vs MINV.

Zdravím,
potreboval som zistiť čísla relácií pre hranice obcí a ako vedľajšie popri tom som porovnal názvy obcí, či sedia z registrom adries https://data.gov.sk/dataset/register-adries-register-obci

Našlo niekoľko rozdielov, niečo som opravil a niečo treba dohodnúť ako zjednotiť.

Bratislava - mestská časť Staré Mesto je inak ako ostatné časti v Bratislave, ostatné majú iba názov "časti".
Košice všade majú aj názov Košice.

Vojenské obvody sú v dvoch tvaroch.
Valaškovce (vojenský obvod)

Vojenský obvod Záhorie

v prílohe je zoznam rozdielov.
obce.csv

Milan Marguš

data mam z konca septembra, ale snad pomoze
ID relacie je treti stlpec

narychlo som si vsimol, ze Banska Bystrica tam ma niektore casti s admin_level=9, co treba opravit

št 29. 12. 2022 o 10:26 Dodko <ircd...@centrum.sk> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/95d7a029-dde6-46ca-99b6-b74300ff3b9cn%40googlegroups.com.
sk-muni-relations.csv

Je to zrejme podobna otazka, ako ci davat do addr:city=Bratislava-Stare mesto, co sme sa zatial nedohodli.
Inak OsmAnd pouziva na hladanie adries nazvy z tychto relacii. Aj ked odniekial stale taha "Stare mesto", nie "Bratislava-Stare mesto" a ponuka to ako samostatne mesto (co je v podstate spravne, aj pre ostatne mestske casti).

Dátum: štvrtok 29. decembra 2022, čas: 10:26:26 UTC+1, odosielateľ: Dodko

Adresy Bratislava a Košice sa už dohodlo ako dávať
addr:city=Bratislava
addr:suburb=Záhorská Bystrica

Dátum: sobota 31. decembra 2022, čas: 1:35:40 UTC+1, odosielateľ: Aceman444

No neviem, 2-3 nazory v prospech mi nevyzera ako valna dohoda :)

Budeme sa stale viac odlisovat od statneho znacenia, kedze stat si ten register adries pretlaca do stale viac oblasti administrativy. Skoda, ze je plny chyb.

Dátum: sobota 31. decembra 2022, čas: 12:50:34 UTC+1, odosielateľ: Dodko