Attribution Guidelines Draft

Martin

Jun 12, 2021, 11:21:28 AM6/12/21
to Openstreetmap Slovakia
Ak ste nahodou nezachitili, pripominkuje sa novy navrh pokynov pre uvadzanie zdroja.
Su tam nove casti, ktore sa dotykaju aj mapy na freemap.sk, ktore momentalne nesplna. (Aspon teda podla mna, lebo podobne riesi attribution aj Facebook a koli tomu tam uz bol velky backslash, ze to nie je spravny sposob. Preto novy navrh)

"guidance for interactive maps: We set an expectation that attribution is visible for at least some time without user interaction"

"Can I just clarify that if I am using an online interactive map that has 'hidden' the attribution either with a splash screen or behind some other button, then when I print the page it must automatically have the attribution and the full URL to OSM copyright (as per printed material heading)?"
"Yes. As you may know, there are mechanisms in HTML/CSS that allows the display of text only when web pages are printed."

Peter Vojtek

Jun 12, 2021, 3:34:35 PM6/12/21
to Openstreetmap Slovakia
vdaka za info.
ja sa stotoznujem s navrhom, ale som ovplyvneny nedavnym zazitkom, ked som na par minut pouzival v cudzom mobile aplikaciu mapy.cz a zo zvedavosti som skumal ako rychlo najdem osm attribution text.. a napokon som to vzdal, nezistil som kde ho schovali.

Dodko

Jun 12, 2021, 3:51:21 PM6/12/21
to Openstreetmap Slovakia
3 čiarky/hamburger - O aplikácii