používateľ Skurči

Filip C

to Openstreetmap Slovakia
Ahojte

je podľa vás niečo od tohto používateľa použiteľné, alebo to môžem všetko revertnúť?

Filip

miro.j...@gmail.com

to Openstreetmap Slovakia
Veru neviem, vidím tam zdvojovanie chodníkov, highway=crossing na mieste križovania footway a streamu...
   Miro
Dátum: nedeľa 4. júna 2023, čas: 12:40:56 UTC+2, odosielateľ: Filip C

Filip C

to Openstreetmap Slovakia
Napísal mi včera, že dnes to zmaže, tak uvidím po dnešku.

(Aj tak by som to asi najradšej revertol, pretože určite si nebude pamätať všetko, čo spravil :| )

Filip

Dátum: utorok 6. júna 2023, čas: 10:33:04 UTC+2, odosielateľ: miro.j...@gmail.com

Filip C

to Openstreetmap Slovakia
Tak sme sa dohodli, že mu to revertnem, aby to mal jednoduchšie a, že to tam pridá
poriadne.
Dátum: utorok 6. júna 2023, čas: 11:32:44 UTC+2, odosielateľ: Filip C