adresa v Locus map classic

Peter Rada

Mám po aktualizácii Freemap mapy problém v Locuse s funkciou pridržania prsta na mape. Podľa nastavenia má zobraziť adresu miesta, avšak zobrazuje verziu mapy. Mimo túto mapu je to funkčné. Taktiež to bolo funkčné v staršej verzii mapy.

Locus 3.62.1
Freemap V5 Slovakia

Vďaka za pomoc.
file (1).jpg
file (2).jpg
file (3).jpg

kayle

Niečo sa mi marí že tam bolo také čosi, keď sa podržal prst na mieste, ale nemenilo sa niečo v Locus-e? V mape sa už dlho nič nemenilo. Mám mapu z 9.9.2022 a Locus 3.62.1 chová sa to rovnako.
Iné mapy predpokladám že sú LoMaps, tam to asi majú nejak ošetrené. (hádam)

Dňa 27.9.2022 o 10:39 Peter Rada napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/d6377191-f10d-4954-a9d4-ce4f22881f71n%40googlegroups.com.

Tomas Vanco

Ahoj Peter,
skús prípadne ešte mapu odtiaľto či to tiež robí
https://www.openandromaps.org/en/downloads/europe

ut 27. 9. 2022 o 11:57 kayle <fre...@kayle.sk> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/06e2081a-f566-f4f3-e4bb-62d5b555cd97%40kayle.sk.

Jakub Jelen

S mapami z https://osm.paws.cz/ mi to stale v Locus Classic funguje.

Jakub

Peter Rada

V podstate je jedno, akú mapu práve v Locuse používam. Online či offline. Topo, klasickú, ortofoto ... Nemám ani zapnutý mapový motív freemap_slovakia a stále pri pridržaní prsta ukáže len okienko mapovej verzie Freemap mapy. Všetky podkladové mapy som mal nainštalované dávno predtým, ako tento problém nastal. Ten nastal po aktualizácii freemap mapy na verziu V5.
Všade inde, kde nemá freemap mapa pokrytie to funguje podľa nastavenia v locuse, riadne ukáže adresu. Pritom mapy pre tieto jednotlivé územia sú z rovnakého zdroja. Jednoducho niekde s novou verziou prišiel prefix, ktorý sa drží, ignoruje príkaz z locusu. Nemám s tým problém len ja, ale viacerí, ktorých stretávam.

Dátum: utorok 27. septembra 2022, čas: 12:37:20 UTC+2, odosielateľ: jak...@gmail.com

kayle

OK, problém objavený. Spôsobujú to offline POI. Súbor totiž neobsahuje adresné body. Ako náhle som zmazal súbor s offline POI, tak fungovalo online zobrazenie adresy. Keď ho stiahnem späť, tak zas bez adresy. Možno sa to offline hľadanie dá niekde vypnúť, ale teraz som to narýchlo nenašiel.

Dňa 27.9.2022 o 14:20 Peter Rada napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/6509f1cb-9ae5-410b-a084-1df20bc14f4fn%40googlegroups.com.