Značenie trávnatých plôch

John Dumpling

Zdravím, niekedy mám problém s tagovaním trávnatých plôch, hlavne s rozlišovaním čo je ešte landuse=grass a čo už natural=grassland. Keďže k popisu grassland je napísané, že označuje len neudržiavané a nekosené plochy a ku grass, že len udržiavaný trávnik, ako mám označiť plochu, ktorá je pravidelne kosená, avšak sa tam občas vyskytnú kríky, stromy a iné rastliny a burina ako trávnik?

Jakub Jelen

Casto je pouzite village_green, coz je v podstate mix travy, keru v
zastavene oblasti.

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse=village_green

Jakub

On Wed, Jun 29, 2022 at 3:26 PM 'John Dumpling' via Openstreetmap
Slovakia <osm...@googlegroups.com> wrote:

> Zdravím, niekedy mám problém s tagovaním trávnatých plôch, hlavne s rozlišovaním čo je ešte landuse=grass a čo už natural=grassland. Keďže k popisu grassland je napísané, že označuje len neudržiavané a nekosené plochy a ku grass, že len udržiavaný trávnik, ako mám označiť plochu, ktorá je pravidelne kosená, avšak sa tam občas vyskytnú kríky, stromy a iné rastliny a burina ako trávnik?
>
> --
> Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom skupiny "Openstreetmap Slovakia".
> [...]

MisoBqi

Treba zvážiť aj použitie  Tag:landuse=meadow - OpenStreetMap Wiki a prípadne výrazné osamelé stromy doplniť ako  Tag:natural=tree - OpenStreetMap Wiki

Dátum: streda 29. júna 2022, čas: 18:38:23 UTC+2, odosielateľ: jak...@gmail.com

Tomas Vanco

Pozor! village_green je myslené ako trávnatá plocha v centre obce. Niečo ako trávnaté námestie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Village_green
Ja som to pôvodne dával bežne v meste až kým ma niekto neupozornil že to patrí iba do centra obce.

Dátum: streda 29. júna 2022, čas: 18:38:23 UTC+2, odosielateľ: jak
Casto je pouzite village_green, coz je v podstate mix travy, keru v

Toto je ale nespravne pouzitie. Presne na tej wiki je popisane, ako je to urcene na specialny vyznam. Jeden konkretny blok zelene v centre obce, nie lubovolna trava po obci.