Strava vrstvy

Tomáš Supek

Zdravím neviete niekto čo je zo Strava  heatmap vrstvou ? Zobrazuje vám ju? Skúšal som ju zapnúť na pc aj na mobile cez rôzne prehliadače ale akosi ju nezobrazuje.

Chyba je na strane servera:
obrázok.png

Detaily implementacie nepoznam, takze neviem, ci treba nejaku sluzbu restartovat, atd. Ale *Martin* bude urcite vediet :)

Vcera to zacalo blbnut takze som to vypol. Este som si na to nenasiel cas ale hadam este tento tyzden.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAKvbCN194mrNFOAr0_w48e%2BKPbaaidY5%2BkrYmSAxpAJx5PhgsA%40mail.gmail.com.

Tomáš Supek

Aha, super ďakujem za odpoveď.

Dátum: utorok 10. augusta 2021, čas: 11:51:35 UTC+2, odosielateľ: Martin Ždila

Takze nakoniec bol problem v tom ze Strava pomenila URL. Nasadil som opravu na www.

V JOSM si upravte URL na:

kde namiesto "all" mozete dat aj ride, run, water alebo winter

a namiesto "purple" este hot, blue, gray, red

na koniec este mozete pridat @2x ak ste frajeri ako ja a mate HiDPI monitor ;-)

Offtopic: na www som este nasadil moznost vyfarbit pozicie fotiek podla rocneho obdobia. A este moznost posuvat elevation profil (resizovat sa da uz davno).

Pos

Bohužiaľ mi Strava vrstva nefunguje, server vracia na všetky requesty 404.
strava.png

aha, tak maxzoom je potom 15.

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/f8caf599-c8c0-430e-8400-5fbb45aceae1n%40googlegroups.com.