Sivé tieňovanie LOT30 - Jelšava

Do sivého nevyhladeného tieňovania som pridal LOT30. (Nedopatrením vypadla časť Poľska no v ďalšom kole ju možno znovu pridám).

Môžete podľa toho mapovať, alebo ak niekto chce, môžem mu z toho vygenerovať vodné toky alebo hranice lesov.

Na X to možno pribudne v priebehu pár dní.

Filip C

Ja by som dal druhú šancu tým vodným tokom :)

Dátum: piatok 1. apríla 2022, čas: 18:08:49 UTC+2, odosielateľ: m.z...@gmail.com

Nakresli a posli oblast podla navodu

--
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".

Filip C

Tomas -

Malý vykrik do tmy:  Skúšal som spresniť jeden tok (Jalšovský potok) podľa návodu ale vzdal som to. Úprava mi zabrala asi hodinu času a výsledok bol takmer zhodný s pôvodným tokom. Hlavne ma spomaľovalo v obci množstvo križovaní s cestami, oprava varování a chýb pred uploadom, v niektorých prípadoch nešiel tok nahradiť (josm vrátil pri pokuse chybu).
Tomáš

On Sat, Apr 2, 2022 at 2:03 PM Tomas - <jancovi...@gmail.com> wrote:
[...]

to mi je luto. ja som spravil cele slanske vrchy za niekolko hodin, rucne by som to klikal tyzdne a urcite nie tak presne.

Filip C

Vďaka :)

Dátum: sobota 2. apríla 2022, čas: 16:49:17 UTC+2, odosielateľ: Martin Ždila