Nová cyklotrasa - proposed

synalik

v úseku Tlmače - Nová Dedina bude do konca tohto mesiaca vyznačená nová cyklotrasa.
Cesty po ktorých trasa pôjde už fyzicky existujú, pribudne značenie, smerovníky, informačné panely a podobne.
Chcel by som sa opýtať, či je možné použiť nejaký tag obdobný PRPOSED na reláciu. Viem už trasu vyznačiť v JOSM a v momente, keď bude vyznačená fyzicky v teréne, tak to len prepnúť do "viditeľného režimu"? Ako by ste postupovali vy?
Viete mi dať tipy na nejaké zaujímavé informačné tabule, ktoré by sme preposlali grafikovi ako inšpiráciu? Mapu na informačné panely plánujeme Freemap, to si vyhľadám v histórii, lebo sa mi vidí, že to už niekto riešil.
Ďakujem za rady.
Braňo

Ahoj.

Este existuje "state", ale to by som nepouzil lebo softvery to asi bezne nepoznaju: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:state

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAGGWReWk1%2BOpnakvqKuoGBRLeSoZf-dbTfMr1Zpk4rkVQznRSw%40mail.gmail.com.

miro.j...@gmail.com

Ahoj
ja by som mapoval iba to čo už je na mieste - teda cesty, povrchy ciest atď.

Ale pri tej relácii - možno keby je relácia bez network/colour/symbol a state=proposed, prípadne bez route tagu? tak by bola v takom "rozpracovanom" stave.

  ahoj, Miro

Dátum: utorok 17. augusta 2021, čas: 9:29:43 UTC+2, odosielateľ: braňo valach

Cize najlepsie 'proposed:type=route' namiesto type=route. Ostatne znacky mozete dat na ich buduce hodnoty.
To state=proposed niektore renderery uz poznaju, ale ano, musia na to mat dopracovanu vyslovnu podporu, takze je to nespolahlive. Naproti tomu proposed:type=route relaciu uspesne vyradi a nebude sa zobrazovat ani zohladnovat v ziadnej aplikacii/mape.

Dátum: utorok 17. augusta 2021, čas: 14:15:40 UTC+2, odosielateľ: Martin Ždila

synalik

Dík všetkým za rady, dal som do relácie "proposed:type=route" a nezobrazuje to ani freemap, ani https://cycling.waymarkedtrails.org. O cca 2 týždne by trasa mala byť vyznačená v teréne, potom to preklopím.

ut 17. 8. 2021 o 23:41 Aceman444 <acesha...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/392d96ab-95df-474b-b3cb-ca5bd39b8920n%40googlegroups.com.