Lužný most - názov

vlakos555

Lužný most nemá zatiaľ oficiálny názov, pretože doteraz nebolo k tomu vydané VZN.
Keďže nemá tag name , nenájde ho Freemap.  Ostatné mosty samozrejme nájde.

Chcem sa opýtať, či by bolo veľkým prehreškom dať tam:
name=Lužný most
note=názov ešte nebol oficiálne schválený.
fixme=sledovať stav (vydanie VZN).

Aký je názor skúsených ?

mika....@gmail.com

Ja by som to možno riešil cez proposed:name=Lužný most

predpona proposed označuje prvky, ktoré sú plánované. Note, resp. fixme by som nechal ako info pre ďalšie editácie.
Dátum: nedeľa 22. októbra 2023, čas: 9:08:13 UTC+2, odosielateľ: vlakos555

T. -

Ahoj, o tento nazov je celom boj (https://osm.mapki.com/history/way/325275226) :) Za mna by mi pre umiestnenie "Luzny most" do name stacilo ze nazov vyhral v ankete Min. dopravy a pouziva ho NDS na svojom webe. Kazdopadne sa ale obavam, ze kym nebude nazov oficialny v nejakom statnom registri, tak editacie budu pokracovat, takze by som sa asi na tvojom mieste na to v tejto faze vykaslal :) Tomas_J

Miloš Laššák

Asi neexistuje niečo ako "zamknutá" uzol, cesta, plocha v OSM ako býva zamknutý článok na Wiki?

Dátum: utorok 24. októbra 2023, čas: 0:46:25 UTC+2, odosielateľ: T. -